اخبار خراسان

طلای بهترین پاسور آسیا در موزه آستان قدس رضوی
مدال طلای مسابقات قهرمانی قاره آسیا از سوی پاسور تیم ملی والیبال کشورمان به موزه آستان قدس رضوی اهدا شد. تیم ملی والیبال ایران با هدایت بهروز عطایی توانست مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کند که در این مسابقات جواد کریمی، پاسور تیم ملی کشورمان عنوان بهترین پاسور آسیا را به خود اختصاص داد. کریمی که قبل از مسابقات نذر کرده بود حالا در حرم مطهر امام‌رضا(ع) حضور پیدا کرده و مدالش را تقدیم موزه آستان قدس رضوی کرد. جواد کریمی در این باره گفت: «پیش از شروع مسابقات قهرمانی آسیا نیت کرده بودم که اگر قهرمان شدیم مدالم را به حرم آقا امام‌رضا(ع) تقدیم کنم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد و من هم به وعده‌ام عمل کردم. امیدوارم امام‌رضا(ع) کمک کند تا در ادامه راه هم موفق باشم و بتوانم برای کشورم افتخارآفرینی کنم.»

مبارزه کشتی‌گیران در لیگ برتر
امسال قرار بود کشتی استان نماینده‌ای در لیگ برتر نداشته باشد اما آکادمی کشتی نادری‌خادم با کشتی‌گیران بومی پا پیش گذاشت و اعلام آمادگی کرد که در 2 رشته آزاد و فرنگی حاضر است در مسابقات شرکت کند. اما اختلافاتی بین هیئت کشتی استان و سازمان لیگ فدراسیون کشتی وجود داشت که باعث شد تا حضور این تیم در سایه‌ای از ابهام قرار گیرد. اما با پیگیری‌های زیاد و در دقیقه 90 جواز حضور این تیم آن هم فقط در رشته آزاد اخذ شد و حالا خراسانی‌ها با تیمی بومی روانه مسابقات می‌شوند. هدایت نماینده کشتی استان در لیگ برتر بر عهده مسلم نادری‌خادم است که با کمک مرتضی ابتدایی، حامد ندایی و مرتضی نادری‌خادم روانه مسابقات می‌شوند. تمرینات تیم از این هفته دنبال می‌شود تا پس از رقابت‌های جهانی به روی تشک بروند. تاکنون با کشتی‌گیرانی همچون میلاد نادری، امیر علیزاده، احسان رنجبر، علیرضا شهناز، اسماعیل ناظریان، سجاد اکبرفیلابی، امیرمحمد مهرانگیز، سبحان اسکندری، عارف کمالی، حسین رنجبر، محمد محولاتی، علی رضوانی، محمدجواد کرمانی، علیرضا شفیعی، امین اخلاقی، مهدی غفوری، صادق ناظمی، پوریا نیک‌خو، دانیال خرمی، علی سیفی و محمدرضا حسین‌پور قرارداد منعقد شد.

شکایت شهرخودرو از الجبوری
احمد الجبوری فصل گذشته با نظر مهدی رحمتی قراردادی 3 ساله با شهرخودرو منعقد کرد. الحمد الجبوری در پایان لیگ بیستم در حالی که گفته می‌شد قرار است راهی نفت مسجدسلیمان شود، راهی اراک شد تا شاگرد رسول خطیبی در تیم آلومینیوم شود. باشگاه شهرخودرو با توجه به پرداخت 80درصدی مطالبات بازیکنان خود در فصل گذشته و همچنین با وجود قرارداد 3 ساله با الجبوری به دلیل فسخ قرارداد غیرقانونی، از مهاجم فصل گذشته خود شکایت کرده است.