آفساید

جدایی گلر استقلال با بازگشت رشید
با بازگشت رشید مظاهری به استقلال، حالا علیرضا رضایی، دروازه‌بان جوان استقلال که از پیکان راهی این تیم شد، کار سختی برای بازی در جمع آبی‌پوشان خواهد داشت. این بازیکن چند روز بعد از پیوستن به استقلال هم قصد جدایی داشت که با فسخ قرارداد مظاهری از تصمیم خود منصرف شد. حالا با بازگشت مظاهری، احتمال جدایی رضایی زیاد است.
استقلال به مصاف فجرسپاسی می‌رود
تیم فوتبال استقلال امروز در دیداری دوستانه به مصاف شاگردان علی‌اضغر کلانتری خواهد رفت. این دیدار دوستانه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه خیریه‌عمل و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. آبی‌پوشان تا شروع لیگ 3 دیدار دوستانه را در دستور کار قرار دادند.
دیدار مدیرعامل سابق استقلال با آجورلو
علی فتح‌ا...‌زاده، مدیرعامل سال‌های گذشته باشگاه استقلال دیروز به دیدار مصطفی آجورلو رفت و برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد. در این نشست صمیمانه، مدیرعامل باشگاه استقلال هم از علی فتح‌ا...‌زاده بابت حضورش در محل باشگاه تشکر کرد.
تمرین تیم ملی در دبی تعطیل شد
ایران قبل از بازی با امارات فقط 3 جلسه تمرین می‌کند. تیم ملی ایران دیروز در دبی تمرین نکرد. اسکوچیچ بدش نمی‌آمد یک جلسه تمرینی سبک را برای ملی‌پوشان برگزار کند ولی از این کار منصرف شد. دلیل آن هم تست کرونای ملی‌پوشان بود.