آفساید

طارمی بهترین مهاجم هفته لیگ پرتغال
ستاره کشورمان توانست با درخشش در لیگ پرتغال در تیم منتخب هفته قرار گیرد. یک‌شنبه شب در چارچوب هفته ششم لیگ پرتغال، پورتو با درخشش مهدی طارمی مقابل موریرنسه به برتری 5- صفر رسید تا به رده دوم صعود کند. در این بازی طارمی 90 دقیقه در ترکیب بود و توانست 2 گل از 5 گل تیمش را به‌ثمر رساند و از تمام رسانه‌ها نمره‌ای بالا کسب کند. سایت گل‌پوینت در انتخاب تیم برتر هفته ششم از مهدی طارمی به عنوان بهترین مهاجم استفاده کرد و او را در نوک خط حمله گذاشت.
زمان قرعه‌کشی لیگ برتر اعلام شد
زمان قرعه‌کشی لیگ برتر فصل 1401-1400 اعلام شد. به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، قرعه‌کشی لیگ برتر فصل آینده روز شنبه‌10‌مهر‌ماه با حضور مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران و یک نماینده از هر باشگاه لیگ برتری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. مکان و ساعت برگزاری این قرعه‌کشی متعاقبا اعلام خواهد شد.
آزمون به بازی زنیت مقابل کریلیا می‌رسد؟
یک رسانه روسی از احتمال رسیدن ستاره ایرانی زنیت برای بازی با کریلیا خبر داد. سایت «اسپورت» روسیه خبر داد کادر پزشکی باشگاه زنیت در تلاش است تا سردار آزمون ستاره ایرانی تیم را برای بازی با کریلیا در هفته نهم لیگ‌برتر روسیه برسانند. آزمون در بازی هفته گذشته زنیت مقابل روبین‌کازان به‌دلیل درد عضله پایش حضور نداشت و سرمربی زنیت به ستاره ایرانی استراحت داد. بنا به گزارش این رسانه روسی احتمال دارد آزمون برای بازی شنبه مقابل کریلیا برسد.‌