آفساید

 الگو‌برداری شفر از کی‌روش
نشریه «الاتحاد» امارات خبر داد وینفرد شفر، سرمربی آلمانی بنی‌یاس در ایام تعطیلات تمرینات را تعطیل نکرده و از طریق فضای مجازی به بازیکنانش برنامه تمرینی می‌دهد. رسانه‌های کلمبیا نیز از برنامه انفرادی کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق ایران و کنونی کلمبیا به بازیکنان این تیم در ایام تعطیلات خبر داده بودند. شفر بعد از مربیگری در استقلال در ابتدای فصل جاری هدایت بنی‌یاس را برعهده گرفت و به همراه این تیم ناشناخته اماراتی نتایج خوبی کسب کرده است. البته مربیانی چون مورینیو نیز برای جلوگیری از افت بدنی شاگردان‌شان تمرینات را از راه دور رصد کرده و نکاتی را به آن‌ها گوشزد می‌‌کنند.

 



بهبودی معاون سابق استقلال از کرونا
پندار توفیقی که سابقه ۵ سال حضور به‌عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال را دارد، در روزهای گذشته شایعاتی مطرح شده بود که به بیماری کرونا مبتلا شده است. پندار توفیقی با تایید در این باره به ورزش سه گفت: «بله، این خبر درست است. من از ابتدای اسفندماه به بیماری کرونا مبتلا شدم و در حال حاضر بهترم. هم‌اکنون دوران نقاهت بعد از بیماری‌ام را پشت‌سر می‌گذرانم.»

 



مجیدی آخر هفته در تهران
سرمربی تیم فوتبال استقلال که خارج از کشور بسر می‌برد، قبل از بیستم فروردین به تهران باز خواهد گشت. فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌پوشان که بعد از مسجل شدن تعطیلات طولانی به خارج از کشور سفر کرد، به دلیل کنسل شدن پروازها نتوانست به تهران بازگردد. مجیدی در حال تدارک مقدمات بازگشت به تهران است و اگر اتفاق خاصی روی ندهد او قبل از بیستم فروردین به تهران بازخواهد گشت.