اخبار

بایرن همچنان ورنر را زیر نظر دارد
بایرن‌مونیخ فعلا تمام اقداماتش در مورد بازار نقل‌وانتقالات را متوقف کرده و منتظر پایان بحران شیوع کروناست. اخیرا خبرهای متناقضی در مورد علاقه بایرن‌مونیخ به ورنر شنیده می‌شود پس هنوز هم احتمال ترانسفر ورنر به بایرن‌مونیخ وجود دارد فقط بایرنی‌ها باید اقدام کنند و این پیام را منتقل کنند که به این بازیکن نیاز دارند چراکه ورنر منتظر واکنش آن‌هاست. او به خوبی می‌داند که فلیک به توانایی‌هایش ایمان دارد و آن‌ها رابطه خوبی با هم دارند. هنوز نه بایرن‌مونیخ و نه لیورپول قدم جدی در مسیر جذب این بازیکن برنداشته‌اند و هیچ درخواستی ارسال نشده و هیچ مذاکره‌ای با لایپزیش انجام نشده است. گفتنی است؛ در قرارداد او یک بند آزادسازی وجود دارد و ارزش آن حدودا برابر با 60 میلیون یوروست.

پسر تراشتگن طرفدار گلادباخ
تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی تیم بارسلونا قبل از این‌که در سال 2014 راهی این تیم شود، در تیم مونشن‌گلادباخ خودش را مطرح کرده بود. سنگربان آلمانی بارسا اکنون در ر‌وزهای قرنطینه، گریزی هم از علاقه‌اش به گلادباخ زد: «پروژه‌ها و فرصت‌های زیادی برای کمک به مردم وجود دارد. ما در خانه هستیم و سعی می‌کنیم حداکثر استفاده را از وقت خود داشته باشیم. پسرم پیراهن بارسلونا را دارد و البته یکی از اعضای باشگاه مونشن‌گلادباخ هم هست چراکه ما هیچگاه این باشگاه را فراموش نمی‌‌کنیم.»

جواب رد لائوتارو به رئال‌مادرید
 لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر که یکی از پر هوادارترین بازیکنان حال حاضر فوتبال اروپا در بازار نقل‌وانتقالاتی به شمار می‌رود، می‌توانست خیلی زودتر از اینها و در سن 18 سالگی به قاره سبز منتقل شود. ویکتور بلانکو، رئیس سابق باشگاه ریسینگ‌کلاب، تیم سابق لائوتارو در مصاحبه‌ای گفت: «افرادی از رئال‌مادرید به آرژانتین آمدند و خواستند که با لائوتارو یک قرارداد قرضی همراه با بند خرید امضا کنند اما لائوتارو پیشنهاد آنها را رد کرد چون می‌خواست که پیش از خروج از آرژانتین، دوره‌ای موفق را همراه با ریسینگ‌کلاب تجربه کند.»