#هشتگ

منچستریونایتد یکی از باشگاه‌هایی بود که با وجود بحران ویروس کرونا اعلام‌ کرد که حقوق بازیکنانش را کاهش نمی‌‌دهد اما هری مگوایر، کاپیتان تازه‌وارد تیم پیشنهاد داد که بازیکنان تیم ۳۰درصد از حقوقشان را در اختیار مراکز درمانی منچستر قرار بدهند.

 

 

 

 

 

 

 

زلاتان ایبراهیموویچ حتی از روزهای قرنطینه هم سوژه تبلیغاتی درمی‌آورد تا محصولات خودش را معرفی کند. او این بار از اهمیت خوش‌بو بودن و‌ مراقبت در راه موفقیت گفت.

 

 

 

 

 

 

 

2 سال از این گل اعجاب‌انگیز رونالدو گذشت؛ گلی که در فاصله ۲ متر و ۳۸ سانتی‌متری از سطح زمین به یووه زده شد و البته چندماه پس از آن، ستاره پرتغالی راهی تورین شد تا از دل هواداران این تیم دربیاورد.

 

 

 

 

 

 

 

گابریل خسوس جشن تولد ۲۳ سالگی‌اش را در حالی جشن گرفت که تا ۶ سال قبل، در برزیل مشغول رنگ کردن دیوار ساختمان‌ها بود اما حالا یکی از مهمترین بازیکنان منچسترسیتی محسوب می‌شود.
 

 

 

 

 

 

 

مسوت اوزیل، ستاره آرسنال به ویدیویی معروف سرژ گنبری، بازیکن بایرن‌مونیخ که در حال تمرین با پیراهن آرسنال مشاهده می‌شود واکنش نشان داد و نوشت: «یک‌ توپچی همیشه توپچی است!»
 

 

 

 

 

 

 

 

تعطیلی فوتبال گویا به ضرر سون هیونگ‌ مین تمام شده چراکه ستاره کره‌ای تاتنهام قرار است برای گذراندن دوره چند ماهه سربازی به کشورش برگردد و پس از آن معاف شود.