آفساید

رد شکایت ذوب‌آهن از استقلال
بر اساس رای صادر شده در پرونده شکایت باشگاه ذوب‌آهن از استقلال تهران در‌خصوص امیر‌ارسلان مطهری، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده دعوای خواهان را رد کرد.‌ آرای صادره طی مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.


خلیل‌زاده: از مجیدی حمایت می‌کنیم
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: «من و اعضای هیئت‌مدیره همچنان از کادرفنی حمایت می‌کنیم.» اسماعیل خلیل‌زاده گفت: «کادرفنی عملکرد خوبی داشته و اگر به عقب برگردیم باز‌هم انتخاب ما برای هدایت استقلال، مجیدی است. او با بازیکنان راحت و البته مربی توانمندی است. باخت استقلال مقابل الاهلی ناعادلانه بود. من و اعضای هیئت‌مدیره همچنان از کادرفنی حمایت می‌کنیم.»


فوتسال ایران رده ششم جهان و اول آسیا
تیم ملی فوتسال کشورمان با کسب ۱۶۰۳ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده‌بندی سابق در رده ششم جهان و اول آسیا ایستاد. سایت «futsal ranking» جدیدترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال دنیا را اعلام کرد که تیم ملی کشورمان با کسب ۱۶۰۳ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده‌بندی سابق در رده ششم جهان و اول آسیا ایستاد.


عبدالغنی سرمربی حریف استقلال شد
باشگاه الشرطه عراق از توافق نهایی با عبدالغنی شهد سرمربی تیم المپیک عراق به منظور هدایت این تیم خبر داد. هیئت‌مدیره باشگاه الشرطه‌ عراق حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا دیروز در‌خصوص وضعیت نیمکت این تیم تشکیل جلسه داد و درنهایت ضمن اعلام پایان همکاری با سرمربی صرب این باشگاه از توافق با سرمربی تیم المپیک عراق خبر داد.


استقلال به ای‌اف‌سی اعتراض کرد
باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به اتفاقات رخ داده در هفته‌های گذشته و بعد از حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا که رقابتی ناعادلانه را رقم زده‌، اعتراض کرد. یکی از دلایل اعتراض مردود اعلام شدن گل تساوی‌بخش استقلال مقابل الاهلی بوده است.