اخبار

غیبت قهرمان المپیک در تمرینات تیم ملی!
اردوی تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک غرب آسیا و قهرمانی آسیا در تهران در حال برگزاری است. در این اردو سهراب مرادی حضور ندارد. او دور از تیم ملی و به تنهایی به رشت رفته و آنجا تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

خسروی سرپرست فدراسیون ووشو شد
پس از استعفای مهدی علی نژاد از  ریاست فدراسیون ووشو به دلیل صدور حکم معاونتش در وزارت ورزش دیروز مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش طی حکمی علیرضا خسروی را به عنوان سرپرست فدراسیون ووشو منصوب کرد.

بدهی کشتی به شورای آسیا پرداخت شد
بدهی فدراسیون کشتی به شورای کشتی آسیا در جریان رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا در کشور هند پرداخت شد. به گزارش سایت فدراسیون کشتی، این بدهی به مبلغ 22500 دلار مربوط به حق ترانسفر کشتی‌گیران خارجی حاضر در لیگ کشتی ایران بود.

ژیمناستیک ایران در انتظار سهمیه المپیک
جام‌جهانی ژیمناستیک که در زمره رقابت‌های کسب سهمیه المپیک هم محسوب می‌شود از امروز به میزبانی ملبورن استرالیا آغاز می‌شود و تا 4 اسفند ادامه می‌یابد. مهدی احمدکهنی در دارحلقه و سعیدرضا کیخا و عبدا... جامعی در خرک‌حلقه نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند.

نایب قهرمانی وزنه‌برداری جوانان ایران در تاشکند
رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا  به میزبانی تاشکند دیروز به پایان رسید و طی آن تیم وزنه‌برداری جوانان ایران با کسب ۴طلا، ۱۰ نقره، ۵ برنز و 641 امتیاز نایب قهرمان آسیا شد. در بخش نوجوانان هم ایران ۳ طلا، ۷ نقره، ۲ برنز و 305 امتیاز گرفت و چهارم شد. در روز پایانی این رقابت‌ها آیت شریفی در وزن 109+کیلوگرم و مهار وزنه 170کیلو در یک‌ضرب مدال طلا، 202کیلو در دوضرب مدال نقره و مجموع 372کیلوگرم یک مدال طلای دیگر به ارمغان آورد و علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، قوی‌ترین وزنه‌بردار قاره کهن لقب گرفت. رضا حسن‌پور هم نایب قهرمان شد.