در استقلال فرصت اشتباه ندارید

مطهری: می‌گفتند در حد ذخیره‌های استقلال هم نیستی

ارسلان مطهری بی‌تردید ستاره استقلال در نیم‌فصل دوم بوده‌، بازیکنی که در 6 بازی که در ترکیب استقلال به میدان رفته موفق شده 6 گل بزند و آمار فوق‌العاده‌ای از خود به ثبت برساند. مهاجم استقلال در بازی با الاهلی بدون حضور مهدی قائدی و شیخ دیاباته به میدان رفت و گل اول تیمش را زد، او البته گل دوم را هم زد که با تصمیم اشتباه داور این گل مردود اعلام شد. ارسلان مطهری در گفت‌وگو با ورزش سه صحبت‌های جالبی در‌مورد مدت حضورش در استقلال انجام داد که در ادامه آن را می‌خوانید.
 روزی که به استقلال آمدی خیلی‌ها تو را یک ذخیره مطمئن برای قائدی و دیاباته می‌دانستند.   خودت فکر می‌کردی بتوانی معادلات خط حمله را تغییر دهی؟
این‌که خوب است، در آن زمان خیلی‌ها مصاحبه کردند و گفتند من در حد ذخیره‌های استقلال هم نیستم و این مصاحبه‌ها موجود است اما من با هدف به استقلال آمده بودم و دوست داشتم نامم در ذهن هواداران استقلال بماند، حالا یک بازیکن با گلزنی، یک بازیکن با دوندگی و یک بازیکن با پاس گل نام خود را ثبت می‌کند. ‌دوست دارم چند سال بعد همه به نیکی از من یاد کنند و فکر می‌کنم شروع کار برایم خیلی خوب پیش رفته، ولی هنوز راه زیادی در پیش دارم.
 تو نسبت به تیم‌های قبلی‌ات در استقلال به مراتب بهتر بازی می‌کنی، چقدر علاقه‌ات به این تیم در این اتفاق تاثیرگذار است؟
صد‌در‌صد موثر است، من در استقلال با تمام وجود و قلبم بازی می‌کنم.‌‌ البته من در همه تیم‌ها تمام تلاشم را کرده‌ام ولی در استقلال با تمام وجود بازی می‌کنم.‌ من با آمدن به استقلال تمام حواشی را کنار ‌و تمرکزم را روی این تیم گذاشتم چون شما در استقلال فرصت اشتباه ندارید.
 الان شرایطی داری که رقبای اصلی تو برای رسیدن به آقای گلی از خود تیم استقلال هستند.‌ به آقای گلی فکر می‌کنی؟
صادقانه بگویم که وقتی مهاجم باشی، باید به آقای گلی فکر کنی ولی من این را از ته قلبم می‌گویم، دوست دارم در‌کنار گلزنی به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم که آن‌ها هم گل بزنند.   ‌
 تو در 6 بازی برای استقلال 6 گل زده‌ای، پیش‌بینی این شرایط فوق‌العاده را می‌کردی؟
 یادتان نرود من بازیکن استقلال هستم.‌ با بازیکنانی که استقلال دارد، خیلی سخت است که بد بازی کنی، همه بازیکنان آنقدر خوب هستند که نمی‌توانی توپ‌ها را گل نکنی.‌ در استقلال فرصت اشتباه نداری و حتی نمی‌ توانی در تمرینات اشتباه کنی.   
 شاید خیلی کم باشند بازیکنانی که در اولین دربی خود موفق می‌شوند 2 گل بزنند. ‌این موضوع برای تو چه حسی داشت؟
 کاش این 2‌ گل با پیروزی ما همراه می‌شد و این حسی بود که نه تنها من، بلکه همه بازیکنان هم داشتند.‌ ولی از زدن 2 گل به پرسپولیس احساس غرور و خوشحالی می‌کنم و خیلی این شرایط را دوست دارم.   
 شادی گلت که شبیه به نواختن گیتار است، خیلی مورد‌توجه هواداران استقلال قرار گرفته است.  
ببینید، این شادی بود که رویش فکر کرده‌ و به دل خودم نشسته بود و خب خدا‌را‌شکر که به دل هواداران استقلال هم نشسته است.   
 در مورد گلی که در بازی با الاهلی زدی و مردود شد صحبت کن، آخر فهمیدی دلیل تصمیم کمک داور بازی چه بوده است؟
من همیشه وقتی گل می‌زنم به داور و کمک داور نگاه می‌کنم که مطمئن شوم گلم سالم است، وقتی گل زدم خوشحالی کردم و داور و کمک‌داور هر دو‌ گل را قبول کردند و نمی‌دانم یک لحظه چه اتفاقی رخ داد. ‌‌من خودم شوکه شدم. هنوز هم حالم از این اتفاق بد است.