اخبار

قیمت کاستیخو اعلام شد
ساموئل کاستیخو تابستان قبل از ویارئال به میلان پیوست و در فصل اولش، بد هم کار نکرد اما به نظر می‌رسد برای فصل آینده، جایی در ترکیب میلان نخواهد داشت زیرا مارکو جامپائولو چندان اعتقادی به وینگر در تیمش ندارد. گفتنی است با وجود تمام این‌ها، کاستیخو از شرایطش در میلان راضی است اما والنسیا مدتی است به صورت جدی شرایط را برای جذب این وینگر اسپانیایی بررسی می‌کند. در‌صورتی که مذاکرات میان خفاش‌ها و دیاولو به مرحله پیشرفته برسد، کاستیخو باید موافقتش را برای بازگشت به اسپانیا ابراز کند. گفتنی است میلان قیمت کاستیخو را در حدود ۱۸ میلیون یورو اعلام کرده است.

یونایتد به دنبال مدیر
منچستریونایتد در راستای تقویت خود در داخل و خارج از زمین، به دنبال 2 استعدادیاب در لالیگا و لوشامپیوناست. افرادی که در این مشاغل به کار گرفته شوند، گزارش‌های خود در‌مورد بازیکنان در کلاس جهانی و آینده‌دار را به استیو براون‌(مسئول کمیته استعدادیابی باشگاه) ارایه خواهند کرد. داوطلبان این مشاغل باید کارنامه خود در زمینه شناسایی و زیر‌نظر گرفتن بازیکنان زبده را به باشگاه تحویل بدهند. اد وودوارد قصد دارد نحوه یارگیری منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات را دگرگون کند و در این زمینه جلساتی با چندین گزینه داشته است. درون زمین اما، اوله گونار سولسشر در‌حال بنا کردن تیمی جوان و بریتانیایی است. پس از به خدمت‌گیری دنیل جیمز، مذاکرات برای جذب آرون ون بیساکا ادامه دارد و ضمن این‌که نام شان لانگ استف، هری مگوایر و جیمز مدیسون هم در فهرست سولسشر دیده می‌شود.

کروس به قطر یا چین نمی‌رود
تونی کروس 29‌ ساله که در تیم ملی آلمان و بایرن‌مونیخ به افتخارات فراوانی رسیده و یکی از پرافتخارترین بازیکنان فعلی دنیا محسوب می‌شود، اخیرا قراردادش را با رئال‌مادرید تا سال 2023 تمدید کرد. او درباره زمان خداحافظی‌اش از فوتبال گفت: «مدت زمان قرارداد جدیدم آگاهانه تنظیم شد. 33 سالگی زمان خوبی برای بازنشستگی است. در آن زمان این فرصت را خواهم داشت که ببینم پس از این‌همه سال حضور در فوتبال، چه کنم. امضای قرارداد با رئال‌مادرید، بهترین کاری بود که می‌توانستم انجام بدهم. هرگز در آمریکا، چین یا قطر بازی نخواهم کرد.»