اخبار

تعلیق فعالیت‌های بوکس در انتخابی المپیک
کمیته بین‌المللی المپیک رسما موضع خود را درباره صلاحیت بوکس برای حضور در رویدادهای انتخابی المپیک‌۲۰۲۰ اعلام کرد و این فدراسیون را از هرگونه فعالیت در این راه تعلیق کرد. این رای با اکثریت آرا تایید شد و ‌مسائل مالی که این فدراسیون با آن درگیر بوده، در نهایت باعث شد تا IOC چنین تصمیمی اتخاذ کند. دلیل اصلی این اتفاق بدهی کلانی است که فدراسیون جهانی بوکس دارد و این بدهی به ۱۶‌میلیون دلار رسیده و ممکن است آن‌طور که نناد لالوویچ، عضو کمیته اجرایی IOC اعلام کرد، به ۲۹ میلیون دلار هم برسد.

خدمتی پرچمدار ایران در یونیورسیاد شد
سی‌امین دوره رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان از ۱۲ تا ۲۳ تیرماه در ناپل ایتالیا برگزار می‌شود و کاروان ورزشی ایران نیز با ۴۱ ورزشکار در ۴ رشته ورزشی تکواندو، والیبال، تیر‌و کمان و تیراندازی در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد. مراسم افتتاحیه و رژه تیم‌های ورزشی حاضر در این رقابت‌ها ۱۲‌تیر ماه در استادیوم سن‌پائولو شهر ناپل برگزار می‌شود و نجمه خدمتی عضو تیم ملی تیراندازی ایران نیز که مدال طلای این رقابت‌ها را در کارنامه خود دارد، به عنوان پرچمدار کاروان ورزشی ایران در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها انتخاب شد.

مرتضی شریفی به سوپر لیگ ترکیه پیوست
ملی‌پوش والیبال ایران برای ادامه فعالیت حرفه‌ای خود به تیم بورسای ترکیه پیوست. به گزارش ایسنا، طبق اخبار منتشر شده، مرتضی شریفی دریافت‌کننده جوان تیم ملی با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم لیگ برتری بورسا‌اسپور ترکیه پیوسته است. برخی منابع ترکیه‌ای نزدیک به باشگاه بورسا‌اسپور این خبر را تایید کرده‌اند. دریافت‌کننده تیم‌ملی ایران فصل گذشته در سری A ایتالیا برای تیم ورونا توپ می‌زد.