آفساید

کریمی از استقلال دور شد
علی کریمی، هافبک‌دفاعی استقلال یکی از بازیکنانی است که قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده و فعلا خبری از او در دست نیست. شنیده می‌شود علی کریمی اعلام کرده که تمایل دارد فوتبالش را خارج از ایران دنبال کند و اگر پیشنهادات خارجی‌اش به سرانجام نرسید در داخل ایران هم پیشنهادی بهتر از استقلال دارد.
امامی‌فر دومین دستیار ایرانی ویلموتس
علیرضا امامی‌فر، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی که طی تمام سال‌های گذشته به عنوان دستیار علی کریمی در دنیای مربیگری حضور داشت به عنوان دومین دستیار ایرانی مارک ویلموتس به کادر فنی تیم ملی اضافه شد.
آقای گل به استقلال نرسید
شیمبا، مهاجم برزیلی فولاد یکی از بازیکنانی بود که هفته گذشته شایعه احتمال حضورش در استقلال شنیده می‌شد و برخی این انتقال را حتمی می‌دانستند اما این بازیکن روز گذشته قرارداد خود را با تیم قبلی‌اش تمدید کرد تا به همه شایعات پایان داده باشد.
زمان سفر پرسپولیس به ترکیه
پرسپولیس اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خود را در ترکیه برگزار خواهد کرد. قرار است کاروان پرسپولیس 15 یا 16 تیرماه برای برپایی اردوی 12 روزه به استانبول برود.
دژاگه و شجاعی استارت می‌زنند
مسعود شجاعی از امروز در تمرینات حاضر خواهد شد. در مورد اشکان دژاگه شایعاتی مطرح شده بود که نمی‌خواهد این فصل در تراکتور باشد اما طبق آخرین اخبار این بازیکن با هماهنگی دنیزلی و مدیریت باشگاه از دوشنبه هفته آینده در تمرینات حاضر می‌شود. ظاهرا دژاگه قرار است همزمان با شروع اردوی این تیم در ترکیه در تمرینات حاضر شود.
پیروزی زنیت با گلزنی آزمون
تیم زنیت اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خود را برگزار کرده و دیدارهای دوستانه‌ای را هم پشت سر می‌گذارد. بر این اساس زنیت در دیداری تدارکاتی مقابل لفسکی صوفیه به میدان رفت و به پیروزی یک-صفر رسید. تک گل زنیت را سردار آزمون از روی نقطه پنالتی در دقیقه 48 به ثمر رساند.
توافق تیموری با تراکتور
میثم تیموری، بازیکن فصل پیش استقلال، روز گذشته به صورت رسمی از جمع آبی‌پوشان جدا شد. تیموری با چند پیشنهاد روبه‌رو شده که یکی از آن‌ها مربوط به تراکتورسازی بود و با این تیم به توافق رسید.
سیف‌اللهی به فولاد پیوست
مسئولان باشگاه فولاد پس از مذاکره با روح‌ا... سیف‌اللهی برای یک فصل با او قرارداد همکاری امضا کردند. سیف‌اللهی سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، داماش، سیاه‌جامگان، استقلال خوزستان و پارس جنوبی را در کارنامه دارد.
خرید استقلالی پدیده
در ادامه فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی باشگاه پدیده شهرخودرو، فرشاد محمدی‌مهر، مدافع فصل گذشته باشگاه استقلال تهران با عقد قراردادی رسمی به شهرخودرو پیوست. همچنین مهدی رحمتی، فرشاد فرجی و علیرضا رضایی دیگر بازیکنانی بودند که تا این لحظه به تیم پدیده شهرخودرو پیوسته‌اند.
مذاکرات تارتار و نفت به بن‌بست رسید
در حالی که شنیده می‌شد مهدی تارتار در آستانه پیوستن به تیم نفت مسجدسلیمان قرار دارد، ظاهرا مذاکرات دچار مشکل شده است. تارتار به مسئولان این باشگاه گفته بود در صورتی که بازیکنان مدنظرش را جذب کنند قرارداد امضا می‌کند که این اتفاق رخ نداد و حالا تارتار اعلام کرده با این تیم قرارداد امضا نخواهد کرد.