بلاتکلیفی پرسپولیس همچنان ادامه دارد

مذاکرات استانبول بدون توافق!

این روزها نگاه تمام هواداران پرسپولیس به هتل حیات ریجنسی در نیمه اروپایی شهر استانبول دوخته شده؛ محلی که در آن مذاکرات مدیران ارشد باشگاه پرسپولیس با گزینه‌های جانشینی برانکو ادامه دارد و هواداران پرسپولیس ساعت به ساعت و دقیقه به دقیقه اخبار، عکس‌ها و ویدیوهایی که از آنجا منتشر می‌شود را دنبال می‌کنند. مدیران پرسپولیس طی 2 روز گذشته در هتل مجلل شهر استانبول جلسات متعددی را برگزار کرده‌اند و نتیجه این جلسات به معرفی سرمربی جدید سرخ‌ها ختم خواهد شد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به 2 روز پر هیاهوی مدیران سرخ در استانبول.
 ملاقات با نوری کنسل شد
اولین برنامه مدیران پرسپولیس در استانبول مذاکره با مدیر برنامه‌های الکساندر نوری بود. در واقع مذاکره و توافق با مربی ایرانی‌الاصل فوتبال آلمان برای مدیران پرسپولیس در اولویت قرار داشت اما پیشنهاد 1/5 میلیون دلاری از سوی نوری باعث شد تا مدیران پرسپولیس پا پس بکشند و جلسه خود را با مدیر برنامه‌های مربی سابق وردربرمن کنسل کنند.
 چانه‌زنی با کالدرون
اولین مربی که در مذاکرات استانبول رودرروی مدیران پرسپولیس نشست گابریل کالدرون بود. مدیران پرسپولیس خیلی امیدوار بودند که با این مربی آرژانتینی به توافق برسند اما رقم پیشنهادی بالا از سوی این مربی باعث شد تا پرسپولیس از گزینه دوم خود نیز فاصله بگیرد. البته ماندن کالدرون در استانبول نشان می‌دهد که هنوز پرونده حضور سرمربی سابق آرژانتین بسته نشده است.
 کاررا هم آفتابی شد
در سه‌شنبه پرهیاهوی سرخ‌ها در استانبول، ماسیمو کاررا، سرمربی سرشناس ایتالیایی هم در هتل حیات ریجنسی آفتابی شد و چند ساعتی رودرروی مدیران پرسپولیس نشست. طبق شنیده‌ها رقمی که پرسپولیس برای جانشینی برانکو در نظر گرفته با رقم پیشنهادی کاررا فاصله زیادی ندارد اما نکته مهم این است که یکی از شرایط این مربی بازدید از امکانات باشگاه است. مدیران پرسپولیس نگرانند که با پذیرش این شرط زمان زیادی را از دست بدهند.
 یک گزینه غیرقابل پیش‌بینی
پرسپولیسی‌ها در استانبول یک میهمان ناخوانده هم داشتند؛ تاکیس لمونیس، سرمربی سابق المپیاکوس که با حضور در هتل حیات ریجنسی همه معادلات را به هم زد. در شماره روز سه‌شنبه خراسان ورزشی به پشت پرده حضور این مربی در بین گزینه‌های پرسپولیس اشاره کردیم و با توجه به نقش احتمالی اسپانسر در معرفی این مربی بعید نیست که به زودی شاهد نشستن سرمربی سرشناس فوتبال یونان روی نیمکت پرسپولیس باشیم.
 ادامه مذاکرات تا توافق نهایی
به نظر می‌رسد طی امروز و فردا مذاکرات مدیران پرسپولیس با گزینه‌ها ادامه خواهد داشت. با توجه به این مسئله به احتمال فراوان باید به زودی منتظر خبر توافق نهایی مدیران سرخ با سرمربی جدید باشیم.
 عرب: نتایج مذاکرات را به زودی اعلام می‌کنیم
سفر 2 روزه مدیران باشگاه پرسپولیس به ترکیه خاتمه یافته و آن‌ها پس از مذاکره با گزینه‌های مختلف خارجی در هتل حیات ریجنسی استانبول به ایران برگشتند. ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مقابل ساختمان این باشگاه با تعدادی از خبرنگاران روبه‌رو شد. در شرایطی که خبرنگاران جویای وضعیت فعلی باشگاه پرسپولیس در مورد یافتن سرمربی جدید بودند، عرب به آن‌ها گفت: «اجازه دهید باشگاه کار خودش را انجام دهد. من در 48 ساعت گذشته فقط 3 ساعت استراحت کرده‌ام. مذاکرات به شکل خوبی پیش رفته و نتایج آن را به زودی اعلام می‌کنیم.»