اخبار

مرگ دلخراش فرزند احد پازاج
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی ایران داغدار شد. به گزارش ایلنا، رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: «ظهر پنج‌شنبه فرزند احد پازاج، سرمربی سابق تیم ملی کشتی در اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد. فرزند 13 ساله این کشتی‌گیر اردبیلی به قصد روشن کردن اتومبیل پدر پشت فرمان می‌نشیند اما خودرو در حالت دنده قرار داشته و با روشن شدن و فشار دادن پدال گاز ماشین سرعت گرفته و به تیر چراغ برق برخورد می‌کند. طاها بر اثر برخورد شدید دچار ضربه مغزی و آسیب به قفسه سینه شده و درنهایت به دلیل ایست قلبی جان می‌بازد.» روزنامه خراسان مصیبت وارده را به خانواده پازاج تسلیت می‌گوید.

دومین پیروزی شهرداری ورامین در چین‌تایپه
تیم شهرداری ورامین نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا- چین تایپه دیروز در دومین دیدار خود با نتیجه 3 - یک برابر نماینده ترکمنستان به پیروزی رسید. شاگردان رحمان محمدی‌راد در بازی اول خود نماینده کشور اندونزی را ۳ - یک شکست داده بودند. نماینده کشورمان امروز در سومین بازی خود به مصاف سریلانکا می‌رود.

نفت و شهرداری گرگان فینالیست لیگ برتر بسکتبال شدند
بازی‌های چهارم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال درحالی دیروز برگزار شد که طی آن نفتی‌ها موفق شدند حریف خود پتروشیمی را‌ با نتیجه 74 - 65 از پیش‌رو برداشته و با کسب سومین پیروزی به عنوان اولین تیم به فینال لیگ برتر بسکتبال صعود کند. در دیگر دیدار این مرحله شهرداری گرگان و شیمیدر در‌حالی در گرگان به مصاف هم رفتند که تیم بسکتبال شهرداری گرگان با برتری مقابل شیمیدر در چهارمین دیدار سری نیمه‌نهایی درمجموع 3 - یک مقابل قهرمان غرب آسیا به برتری رسید و برای نخستین بار راهی فینال سوپرلیگ ایران شده و حریف نفت‌آبادان در فینال لیگ برتر بسکتبال شد.