اخبار

حضور قطعی 20 کشور خارجی در وزنه‌برداری جام فجر
چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی جام فجر و گزینشی المپیک‌2020 توکیو با حضور قطعی ‌20‌ تیم‌ خارجی طی روزهای‌10‌تا 14‌ اسفندماه به میزبانی تهران و تالار وزنه‌برداری (سالن همایش ایرانیان) مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد. روسیه، کرواسی، ترکمنستان، مغولستان، مجارستان، افغانستان، آلمان، عراق، لتونی، جمهوری آذربایجان، رومانی، ترکیه، سوریه، یمن، کامرون، اتریش، قطر، اردن، کره جنوبی، بنگلادش به همراه ایران در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.  

اقدام ارزشمند کلهر در قهرمانی جهان
ملی‌پوش اسکی آلپاین زنان ایران که در مرحله نخست رقابت‌های مارپیچ کوچک قهرمانی جهان- سوئد جواز حضور در دور دوم را کسب کرد، با اعلام خطای خود به داوران، از دور مسابقات کنار کشید. به گزارش سایت فدراسیون اسکی مرجان کلهر که موفق شده بود در مانش نخست با عملکرد مناسب در بین‌60 اسکی باز برتر جهان قرار گیرد، پیش از آغاز مرحله دوم به سراغ داوران مسابقه رفت و اعلام کرد به دلیل خطا در مسیر مسابقه و این‌که این خطا از چشم داوران پنهان مانده به صورت داوطلبانه از حضور در این دور انصراف می‌دهد.‌ اقدام کلهر مورد تقدیر و توجه داوران، ورزشکاران، کادر فنی، اهالی رسانه و دیگر حاضران در محل مسابقه قرار گرفت.‌

وفایی به فینال مسابقات ولز نرسید
اسنوکر‌باز ایران با شکست در مرحله نیمه نهایی مسابقات اسنوکر آزاد ولز از رسیدن به فینال بازماند. به گزارش ایسنا، حسین وفایی شنبه شب، در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات اسنوکر آزاد ولز برابر نیل رابرتسون بازی کرد که در‌نهایت با حساب ۶ - صفر شکست خورد و در رسیدن به فینال این مسابقات ناکام بود. وفایی پیش از این در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل مارک سلبی، نفر اول رنکینگ جهانی اسنوکر به پیروزی رسیده بود و سپس با شکست دونالسون به نیمه‌نهایی این مسابقات صعود کرد اما در این مرحله موفق به شکست رابرتسون نشد. رابرتسون ۱۲‌سال قبل در این مسابقات به مقام قهرمانی رسیده و تاکنون در مسابقات مختلف مبلغی حدود 4 میلیون پوند جایزه برده است. او در مرحله فینال برابر ‌استوارت بینگهام‌ قرار می‌گیرد که ‌جو اوکانر‌ را ۶ - ۲ شکست داد و به فینال رسید.