آفساید

اعلام زمان جراحی رباط صلیبی خلعتبری
محمدرضا خلعتبری که در دیدار ذوب‌آهن مقابل نساجی رباط صلیبی پاره کرده بود، ۱۰ روز دیگر زیر تیغ جراحی خواهد رفت. پزشکان فعلا منتظر رفع التهاب زانوی خلعتبری هستند و پیش‌بینی می‌‎شود این اتفاق تا ۱۰ روز دیگر رخ بدهد.
خداحافظی قنبرپور در تمرین سرخ‌پوشان
تمرین دیروز سرخ‌پوشان از ساعت 11 برگزار شد. پیش از شروع رسمی تمرین، مصطفی قنبرپور، سرپرست سابق تیم پرسپولیس با حضور در جمع بازیکنان از آن‌ها خداحافظی و برایشان آرزوی موفقیت کرد. وی در صحبت‌های خود تاکید کرد؛ آن‌ها شایسته کسب سومین قهرمانی پیاپی هستند و نباید یک لحظه از این هدف غافل شوند.
19 اسفند زمان مجمع فدراسیون فوتبال
نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در دفتر ریاست فدراسیون برگزار و تاریخ برگزاری مجمع مشخص شد. در این جلسه، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون ضمن تاکید بر ضرورت تمکین از قوانین، زمان برگزاری مجمع عادی فدراسیون فوتبال را روز یک‌شنبه ۱۹ اسفندماه سال جاری اعلام کردند.
بازدید سرخابی از گیت‌های آزادی
روز گذشته جلسه‌ای در ورزشگاه آزادی بین مسئولان 2 باشگاه پرسپولیس، استقلال، نیروی انتظامی، مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر و مسئولان ورزشگاه آزادی در مورد آخرین وضعیت بلیت‌فروشی در این ورزشگاه و وضعیت گیت‌هایی بلیت‌فروشی برگزار و از گیت‌ها هم بازدید شد.
برخورد سرد قطبی و مرزبان
سرمربیان تیم فوتبال فولاد و نفت مسجدسلیمان قبل از شروع بازی برخورد سردی با هم داشتند. افشین قطبی، سرمربی فولاد و علیرضا مرزبان، سرمربی نفت مسجدسلیمان فقط با هم دست دادند و برخورد سردی با یکدیگر داشتند.
مصاحبه علیه داوران ممنوع!
نشست بررسی امور فرهنگی ورزشگاه‌های کشور با حضور ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شد. در این نشست مصوب شد با هرگونه مصاحبه قبل، حین و بعد از مسابقه توسط هر فرد حقیقی و حقوقی منتسب به باشگاه‌ها و تیم‌های فوتبال علیه مقامات رسمی فوتبال و جامعه داوران و بازیکنان و عوامل تیم‌ها شدیدا برخورد شود.
پیشنهاد خانه‌های جدید به مهاجم پرسپولیس
بعد از این‌که ماریو بودیمیر به تیم پرسپولیس پیوست اعلام شد که قرار است خانه‌ای که گادوین منشا در آن سکونت داشته به بودیمیر برسد اما این اتفاق رخ نداد. حالا خانه پیشین منشا به بودیمیر پیشنهاد شده و چند خانه دیگر هم به مهاجم کروات پرسپولیس نشان داده شده تا یکی از آن‌ها انتخاب شود.
رکورد جالب پارس جنوبی
پارسی‌ها که هفته آینده باید مقابل استقلال تهران صف‌آرایی کنند حالا یک رکورد جالب را در نیم‌فصل دوم بر جای گذاشتند؛ بدون شکست در نیم‌فصل. آن‌ها در 3 مسابقه ابتدایی نیم‌فصل دوم باختی را تجربه نکردند و این موضوع به شاگردان مهدی تارتار کمک می‌کند تا با روحیه بالایی مقابل استقلال تهران صف‌آرایی کنند.