اخبار

آمادگی پاتوسی چشم خبرنگاران را گرفت
بازیکن جدید استقلال در فرم بسیار خوبی است و مشکلی برای دیدار با پارس جنوبی ندارد. پاتوسی بعد از پشت سر گذاشتن 2 هفته سخت، درنهایت توانست کارت بازی خود را دریافت کند و می‌تواند از دیدار برابر پارس جنوبی برای استقلال به میدان برود و یا در زمین مسابقه حاضر شود. این بازیکن اهل آفریقای جنوبی اما برخلاف ایسما وضعیت بسیار خوبی دارد؛ موضوعی که باعث شد تا خبرنگاران حاضر در تمرین استقلال که بعد از مدت‌ها فرصت حضور در تمرین را یافته بودند، از آمادگی و فرم ایده‌آل او متعجب شوند. پاتوسی برخلاف ایسما که نزدیک به 40 روز از مسابقات دور بود، در کوران مسابقات لیگ آفریقای جنوبی به ایران سفر کرد.

مخالفت ای‌اف‌سی برای استفاده از VAR در مرحله گروهی لیگ قهرمانان
کنفدراسیون فوتبال آسیا استفاده از تکنولوژی ویدیوچک در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 را نپذیرفت. کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد استفاده از تکنولوژی ویدیوچک در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 را رد کرد. کمیته داوران ای‌اف‌سی اعلام کرده که در جلسات آینده استفاده از این تکنولوژی را در مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا بررسی خواهد کرد.

فغانی داور بازی پرسپولیس و پدیده شد
دپارتمان داوری اسامی داوران دیدار پرسپولیس-پدیده شهر‌خودرو را اعلام کرد. به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار 2 تیم پرسپولیس-پدیده مشهد امروز ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که علیرضا فغانی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد. محمدرضا ابوالفضلی، آرمان اسعدی، حسن اکرمی، یاسر همرنگ و محمد عطایی کمک‌های فغانی در این دیدار هستند. ایرج نظری نیز به عنوان ناظر این دیدار حضور دارد.

نیمکت‌نشینی کاوه رضایی برابر صدرنشین
در مهمترین مسابقه هفته بیست‌وششم ژوپیرلیگ بلژیک، تیم کلوب بروژ که کاوه رضایی را برای سومین دیدار پیاپی در لیست داشت، در استادیوم جان بریدل به مصاف تیم صدرنشین خنک رفت. کاوه رضایی که بعد از پشت سر گذاشتن دوران آسیب‌دیدگی در 2 هفته گذشته ژوپیرلیگ بلژیک به‌عنوان یار جانشین برابر خنت و سرکل بروژ بازی کرد و در مسابقه اخیر مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا به طور کامل نیمکت‌نشین بود، دیروز هم جزو نفرات ذخیره تیمش برابر خنک بود.