#هشتگ

ایرج‌ دانایی‌فرد پیشکسوت فوتبال استقلال و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران به دلیل بیماری کلیوی و کبد در سن 67 سالگی در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت. صفحه رسمی فیفا درگذشت وی را به جامعه فوتبال ایران تسلیت گفت. فیفا در فضای مجازی نوشت: «خبر بد از سوی ایران، ایرج دانایی‌فرد‌، زننده اولین گل تاریخ فوتبال ایران در جام‌جهانی در سن 67 سالگی از دنیا رفت.‌»

 

 

 

 

 

 

تنیسور مطرح صربستانی دیدار ستاره‌سرخ بلگراد و پاری‌سن‌ژرمن در هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا را از نزدیک تماشا کرد. در شب اول از هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پاری‌سن‌ژرمن در بلگراد میهمان ستاره سرخ بود. در این بازی نواک جوکوویچ ستاره مطرح صربستانی و تنیسور معروف تماشاگر این دیدار بود و شال قرمز ستاره سرخ را بر گردن داشت. پاریسی‌ها 4 گل به تیم صربستانی زدند.

 

 

در جریان بازی بارسلونا با تاتنهام که در استادیوم نوکمپ برگزار ‌شد، بنری به نمایش درآمد که بسیار جنجالی شده است. در بنر نوشته شده: «فقط دیکتاتوری‌ها رهبران سیاسی صلح‌طلب را زندانی می‌کنند.‌» در‌کنار بنر اصلی هم بنر دیگری به نمایش درآمده که روی آن نوشته شده: «کاتالونیای آزاد» به این ترتیب نمایش‌دهندگان این بنرها جای شکی باقی نگذاشته‌اند که منظور آن‌ها از شعار روی بنرشان چه بوده است.