اخبار

تصادف یک رکابزن با کامیون
یکی دیگر از رکابزنان ایران به دلیل نبود اسکورت همراه دوچرخه‌سواران، در حین تمرین با کامیون تصادف کرد. به گزارش ایسنا مهدی بیدرام عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران رده جوانان در حین بازگشت از تمرین، دچار سانحه تصادف شد و ترقوه و مهره کمر این رکابزن دچار شکستگی شده است. این اتفاق در حالی رخ داده که پیش از این بارها شاهد این بودیم که رکابزنان در تمرینات جاده به دلیل نداشتن اسکورت دچار سانحه می‌شدند و حتی در این میان محمد‌علی نوروزیان یکی از رکابزنان هم فوت کرد اما تاکنون فکر اساسی برای حل این معضل نشده است.

واترپلوییست‌ها عازم کره‌جنوبی شدند
پس از درخشش تیم ملی واترپلو ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا نگاه‌ها به تیم ایران بیشتر شده است.‌ به همین‌منظور فدراسیون واترپلوی کره‌جنوبی برای برگزاری اردوی مشترک با واترپلوییست‌های ایران دعوت‌نامه‌ای ارسال کرد که بر همین اساس، تیم ملی ایران برای برگزاری این اردوی مشترک عازم کره‌جنوبی شد. 3 لژیونر تیم ملی ایران (حامد ملک خانبانان، ارشیا الماسی و مهدی یزدانخواه) که در لیگ صربستان فعالیت دارند،‌ در این دور از اردوها حضور ندارند و نفرات دیگری با نظر الکساندر چیریچ سرمربی تیم ایران جایگزین آن‌ها شده‌اند.

جودوکاران ممنوع‌المصاحبه شدند!
عمادی، سرپرست فدراسیون جودو در آستانه آغاز فرآیند ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست این فدراسیون، در دستورالعملی مسئولان، مربیان و ورزشکاران این رشته را از انجام مصاحبه با خبرنگاران بدون هماهنگی با فدراسیون منع کرد. به گزارش ایسنا در بخشی از این دستورالعمل چنین آمده است: «با توجه به پیش‌رو بودن مجمع فدراسیون برای حفظ وحدت رویه، پیش از صحبت با رسانه‌ها، هماهنگی‌های لازم با فدراسیون را به عمل آور‌ید و از هر‌گونه صحبت بدون هماهنگی خودداری کنید.‌»