آفساید

گرشاسبی از ایران رفت
حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس بامداد دیروز ایران را ترک کرد و راهی کانادا شد. گرشاسبی که ماموریتش به صورت رسمی در باشگاه پرسپولیس به اتمام رسید برای دیدار با دخترش که در کانادا حضور دارد راهی این کشور شد و حدود 2 هفته دیگر به ایران برمی‌گردد.
کرمانشاهی و زاهدی‌فر داوران سرخابی
اسامی داوران قضاوت‌کننده 4 دیدار از هفته 15 لیگ برتر و یک دیدار معوقه از هفته دوازدهم از سوی کمیته داوران اعلام شد. بر این اساس کرمانشاهی و زاهدی‌فر برای پرسپولیس و استقلال  مقابل پارس جنوبی و پدیده سوت می‌زنند.
شیری در تمرینات پرسپولیس
مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس از دیروز تمرینات خود را با سرخ‌پوشان آغاز کرد. مهدی شیری، بازیکن پیشین تیم پیکان که از نیم‌فصل دوم در پرسپولیس توپ خواهد زد با توجه به فسخ قرارداد با باشگاه سابقش، از دیروز در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد.
تمرین ملی‌پوشان در شماره 2
بازیکنانی که در محل مرکز ملی فوتبال حاضر شدند صبح دیروز تمرین کردند. امید ابراهیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی طارمی، رامین رضاییان و سردار آزمون بازیکنانی بودند که سه شنبه شب وارد تهران شده و صبح دیروز تمرین سبکی را در محل زمین چمن شماره ۲ مرکز ملی فوتبال برگزار کردند.
آغاز فروش بلیت جام ملت‌های آسیا
فدراسیون فوتبال درباره فروش بلیت مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات اطلاعیه صادر کرد. بلیت‌فروشی مرحله گروهی در 3 بازی اول جام ملت‌ها از امروز در سامانه بلیت‌فروشی فدراسیون آغاز می‌شود و تا اول دی‌ماه ادامه خواهد داشت. متقاضیان علاقه‌مند به حضور در این مسابقات و خرید بلیت می‌توانند به قسمت بلیت الکترونیک در سایت فدراسیون فوتبال یا آدرس ticket.ff iri.ir مراجعه کنند.
دیدار استقلالی‌ها با کی‌روش
بازیکنان استقلال با کارلوس کی‌روش دیدار کردند. بازیکنان استقلال که قرار است اردوی قبل بازی را در هتل آکادمی برگزار کنند، در جلسه فنی حضور یافتند. در این بین بازیکنان با کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال روبه‌رو شدند. بازیکنان ملی‌پوش و فرشید اسماعیلی برخورد گرمی با سرمربی پرتغالی داشتند.
جریمه نقدی برای پرسپولیس و تراکتور
دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران برگزار و از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر ناسزاگویی به بازیکن تیم مقابل رخ داد، به همین دلیل تیم پرسپولیس به جریمه نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی محکوم شد. تیم تراکتورسازی تبریز نیز به دلیل ناسزاگویی تماشاگرانش به تیم مقابل باید جریمه نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی پرداخت کند.
درخواست استقلال از کمیته ضددوپینگ
علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال در آستانه دیدار این تیم با پدیده در لیگ برتر گفت: «از کمیته ضددوپینگ می‌خواهیم نظارت بیشتری بر دوندگی بعضی از بازیکنان داشته باشد.»