کی‌روش بگوید معیارش برای دعوت بازیکن چیست

گل‌محمدی: تعویق این مسابقه کمک زیادی به استقلال کرد

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در خصوص دیدار تیمش مقابل استقلال در نشست خبری صحبت‌هایی داشت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که گزیده آن را می‌خوانید.
 تیم ما آماده بازی است و مشکل خاصی نداریم. 3 امتیاز بازی برای ما و استقلال بسیار مهم است و قطعا انگیزه بالایی نزد بازیکنان تیم‌ها وجود دارد تا در این بازی بهترین عملکرد را از خود ارایه کنند.
 همه چیز برای برگزاری یک بازی خوب و فنی آماده است. به نظر من هر تیمی که بتواند از موقعیت‌ها استفاده کند و در دفاع هم موفق باشد برنده میدان خواهد شد. این بازی می‌تواند خیلی جذاب از آب دربیاید و فرصت خیلی خوبی برای بازیکنان جوان ماست که شایستگی خود را نشان دهند. در کل امیدوارم چه تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند چه آن‌هایی که در تلویزیون نظاره‌گر بازی خواهند بود از تماشای آن لذت ببرند.
 تعویق در برگزاری این مسابقه کمک زیادی به استقلال کرد چراکه این تیم در آن مقطع شرایط خوبی نداشت اما رفته‌رفته روند خوبی در پیش گرفت. در هر صورت ما با این قضیه کنار آمدیم و بعد از لغو بازی با استقلال 3 بازی انجام دادیم و الان هم شرایط خیلی خوبی داریم.
 کی‌روش انتخاب‌های خاص خودش را دارد و ما به او احترام گذاشتیم اما وقتی خودم را جای بازیکن می‌گذارم باید بدانم معیار دعوت به تیم ملی چیست. حتی من و سایر مربی‌های باشگاه‌ها می‌خواهیم معیار دعوت به تیم ملی را بدانیم. آیا معیار فقط لژیونر شدن یا دعوت از قبل بوده یا از تیم انتهای جدول بازیکن دعوت می‌شود؟ خودمان را جای بازیکن می‌گذاریم و وقتی می‌دانیم عملکرد خوبی دارد این پرسش پیش می‌آید که معیار دعوت شدن به تیم ملی چیست چون بازیکنی که چند ماه مصدوم بوده و بازی نمی‌کند و یا تیمش در انتهای جدول قرار دارد، دعوت می‌شود.
 ما مشکلاتی که از قبل داشتیم، هنوز پابرجاست. ما حتی مشکل زمین تمرین هم داریم در کنار آن توپ مناسب برای تمرین نداریم. باشگاه اعلام کرده از طرف سازمان لیگ باید به ما توپ داده شود و الان یکی، دو ماه است که درگیر این مسئله هستیم و توپ‌هایی که داریم شرایط مناسبی ندارد. امیدواریم حداقل این مشکل از طرف سازمان لیگ حل شود.