اخبار

اعلام زمان نقل‌وانتقالات
به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، زمان نقل‌وانتقالات لیگ برتر و دسته اول در نیم‌فصل از تاریخ 16 دی تا 13 بهمن 1397 است. باشگاه‌ها می‌توانند در صورت داشتن جای خالی تا سقف 6 بازیکن آزاد جذب و با رعایت سایر شرایط آیین‌نامه در کمیته نقل‌وانتقالات ثبت کنند. مسابقات نیم‌فصل دوم لیگ دسته اول از روز 18 دی ماه 1397 آغاز می‌شود.

الحاجی گرو در لیست نکونام
مسئولان باشگاه نساجی برای تقویت تیم‌شان در نیم‌فصل دوم در تدارک جذب چند بازیکن هستند که یکی از این بازیکنان الحاجی گروست؛ مهاجمی که در نیم‌فصل اول اصلا خوب کار نکرده و جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان قطعی است. از سوی دیگر یکی از باشگاه‌های سرشناس لیگ برتر هم خواهان جذب گروست.

کمیته انضباطی در حال بررسی دیدار سپاهان-پرسپولیس
رئیس کمیته انضباطی از بررسی گزارش دیدار سپاهان-پرسپولیس خبر داد. به نقل از سایت رسمی فدراسیون، اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی گفت: «گزارشات و مدارک مستندات درباره دیدار تیم‌های پرسپولیس-سپاهان واصل و اخطاریه برای افرادی که در گزارش از آن‌ها تخلفی صورت گرفته، ارسال شده و پس از وصول دفاعیات و جمع‌بندی به زودی رای مقتضی را صادر خواهیم کرد.»

برانکو شنبه لیست می‌دهد
ایرج عرب و برانکو ایوانکوویچ در نشست دیروز خود بر لزوم تقویت تیم با جذب بازیکنان جدید تاکید کردند. درنهایت مقرر شد برانکو ایوانکوویچ نفرات مورد نظر خود را مشخص کند و موضوع در جلسه‌ای پس از بازی پایانی سرخ‌پوشان در نیم‌فصل اول مورد بررسی قرار بگیرد. به گزارش تسنیم، پرسپولیس فردا در هفته پانزدهم لیگ برتر برابر پارس جنوبی قرار می‌گیرد و برانکو شنبه لیست نفرات مدنظرش را خواهد داد.