# هشتگ

ناپولی با آغاز فصل جاری بعد از جدایی ساری، کارلو آنچلوتی پر‌آوازه را به ناپل منتقل کرد. آنچلوتی در مدت زمان کوتاهی با هواداران ناپولی ارتباط خوبی برقرار کرده‌ و در میان آن‌ها به چهر‌ه‌ای معروف تبدیل شده است. البته پیش از این هیگواین، مارادونا و همشیک نیز در بین هواداران ناپولی مورد‌توجه خاص قرار داشتند. یک هوادار خلاق ناپلی در رستوران خود برای مشتریان پیتزا با تصویر آنچلوتی به فروش می‌رساند.

 

 

 

دروازه‌بان تیم‌ملی ایران تصویر جالبی را در صفحه شخصی خودش به اشتراک گذاشته است. امیر عابدزاده دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در جریان اردوی تیم ملی، تصویر جالبی را در اینستاگرام شخصی‌اش منتشر کرده. امیر زیر عکس پدر خودش در ساختمان پک این تصویر‌ را گرفته. قرار دادن تابلوی عکس‌های اسطوره‌های فوتبال ایران، ایده کی‌روش بوده و امیر این عکس جالب را همراه با متن جالب‌تری که برایش نوشته به اشتراک گذاشته.

 

 

 

 

 

 

 

ممفیس دیپای علاوه بر به ثمر رساندن گل دوم نارنجی‌ها در بازی مقابل آلمان، یک بار هم توپ را به تیر دروازه نویر کوبید و 3 پاس کلیدی به هم‌تیمی‌هایش داد. او پس از گلزنی، بار دیگر شادی گل طعنه‌آمیزش را به نمایش گذاشت؛ هرچند خود او پیش از این گفته بود که این شادی به معنی توجه نداشتن به انتقادات نیست: «این حرکت به معنی این نیست که نمی‌خواهم آنچه مردم می‌گویند را گوش کنم. اگر کسی چیز جالبی بگوید، من اولین نفری هستم که گوش می‌کنم.‌»