حاشیه

306 میلیون روی دست پرسپولیس
پس از شکایات مختلف از تیم‌های حاضر در فوتبال ایران و تشکیل جلسه برای حل و فصل موضوعات به وجود آمده، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را صادر کرد و بدین ترتیب 3 باشگاه لیگ برتری و یک تیم لیگ یکی مجبور به پرداخت مطالبات اعلام شده خواهد بود. بر این اساس با شکایت مهرداد کفشگری از باشگاه پرسپولیس این باشگاه محکوم به پرداخت 300 میلیون تومان بابت مطالبات و 6 میلیون تومان بابت هزینه رسیدگی دادگاه شد.

تحقیر السد در جام حذفی
در رقابت‌های جام حذفی قطر تیم السد مقابل الریان صف‌آرایی کرد و در پایان حریف آسیایی پرسپولیس با نتیجه سنگین 8 -صفر از حریف خود شکست خورد تا باخت تحقیرآمیزی در این رقابت‌ها داشته باشد. السد در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تهران به مصاف پرسپولیس ایران خواهد رفت و با توجه به حساسیت‌های این بازی سرمربی السد در بازی مقابل الریان از بازیکنان ذخیره خود استفاده کرد.

جریمه 20 میلیونی آبی‌پوشان
دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال تهران از سری رقابت‌های هفته هفتم برگزار و از سوی تماشاگران تیم استقلال تهران تخلفاتی مبنی بر ناسزاگویی به یکی از مسئولان سازمان لیگ فوتبال رخ داد. با توجه به تکرار تخلفات، تیم استقلال تهران محکوم به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی شد. این رای قابل تجدید نظر است.