آفساید

برانکو به دنبال یک مهاجم ایرانی
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس قصد دارد در نیم‌فصل علاوه بر نفراتی که با آن‌ها از پیش قرارداد بسته شده، بازیکنان دیگری را به تیم اضافه کند از این رو احتمال دارد که در نیم‌فصل یک مهاجم ایرانی به جمع سرخ‌پوشان اضافه شود البته در صورتی که لیست این تیم جا داشته باشد.
خارجی‌های استقلال در کیش
مارکوس نویمایر، الحاجی گرو و فیلیپ مربی بدنساز آبی‌پوشان برای تمدید پروانه کار خود راهی جزیره کیش شدند. این 3 نفر بعد از تمدید پروانه کار خود بلافاصله به تهران برمی‌گردند.
پا به توپ شدن عالیشاه
تمرین پرسپولیس قبل از دیدار مقابل تیم نود ارومیه در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۱ دیروز در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور ۱۷ بازیکن برگزار شد. امید عالیشاه که به دلیل مصدومیت از ترکیب پرسپولیس دور بود، پس از رهایی از بند مصدومیت دیروز پا به توپ شد و در تمرینات گروهی شرکت کرد.
ادامه غیبت استوکس در تمرینات
در شرایطی که لی اروین و یوکیا سوگیتا پس از استراحت چند روزه به تبریز برگشتند و در تمرینات تراکتورسازی شرکت کردند، آنتونی استوکس هنوز چنین کاری نکرده و با هماهنگی مدیران این باشگاه، فعلا در اسکاتلند حضور دارد. او که هم‌اکنون آقای گل لیگ برتر است پیگیر مشکلات شخصی خود است اما با این وجود تمرینات اختصاصی خود را انجام می‌دهد تا آمادگی بدنی‌اش را از دست ندهد.
بازگشت اسپانیایی‌ها به تمرینات السد
دور جدید تمرینات السد برای بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس در تهران از امروز آغاز می‌شود. بنا به اعلام سران باشگاه، تمرینات در حالی آغاز می‌شود که 2 ستاره اسپانیایی بار دیگر به جمع بازیکنان اضافه و پا به توپ می‌شوند که از این جمع حضور ژاوی هرناندز که مصدوم شده بود می‌تواند خبری امیدوارکننده برای تیم قطری باشد.
بولیوی با برد راهی ایران شد
بولیوی یکی از تیم‌های حاضر در کوپاآمریکای 2019 در برزیل این روزها در حالی مشغول برگزاری بازی‌های دوستانه و تدارکاتی در آسیاست که ۲ روز پیش مقابل حریف درجه سومی به نام میانمار به برتری 3-صفر رسید. شاگردان سزار فاریاس بامداد دیروز به ایران رسیدند تا خود را برای بازی دوستانه با تیم ملی کشورمان آماده کنند.
بازگشت میرزاپور به فولاد
به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، جلسه‌ای بین حبیب‌ا... رضایی، مدیرعامل باشگاه فولاد و ابراهیم میرزاپور بازیکن ادوار پیشین این تیم که بیش از ۱۵۰ دیدار با پیراهن تیم فولاد در کارنامه دارد، برگزار شد و در پایان ضمن توافق طرفین قرارداد همکاری به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها تا پایان فصل امضا شد.
درگذشت بانوی دروازه‌بان فوتسال ایران
شیوا نوری، دروازه‌بان خوزستانی سابق تیم فوتسال و فوتبال ایران بعد از سال‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان دیروز دار فانی را وداع گفت.