اخبار

هزینه سنگین برای بازی‌های دوستانه تیم ملی
تاریخ دقیق بازی تیم ملی با ترینیدادوتوباگو و ونزوئلا از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد. این 2 بازی در استادیوم آزادی تهران و به ترتیب در روزهای 24 و 29 آبان برگزار می‌شود. هزینه بازی با بولیوی که فردا در استادیوم آزادی برگزار می‌شود نزدیک به 120 هزار دلار برآورد شده و به نظر می‌رسد بازی‌ آبان هم چنین هزینه‌ای داشته باشد. به همین خاطر فدراسیون فوتبال قصد دارد با واگذاری تبلیغات محیطی این 2 بازی بخشی از هزینه‌ها را تامین کند.

کنار گذاشتن ماهینی رسمی نیست!
خبرهایی مبنی بر کنار گذاشتن حسین ماهینی، مدافع مصدوم پرسپولیس از لیست در نیم‌فصل مطرح شده که البته رسمیت ندارد. البته کنار گذاشتن از لیست به معنای فسخ قرارداد نیست. به عنوان مثال سینا عشوری بازیکن سابق تراکتورسازی به دلیل مصدومیت از لیست 2 فصل قبل کنار رفت اما قراردادش پابرجا بود و در زمان محرومیت و بسته بودن پنجره تراکتورسازی دوباره به لیست برگشت.

شکایت فراز کمالوند از نفت
از باشگاه صنعت نفت آبادان خبر می‌رسد که 2 عضو سابق صنعت نفت به خاطر مطالباتشان شکایت کرده‌اند. فراز کمالوند سرمربی فصل گذشته این تیم و مرتضی اسدی که سال قبل در صنعت نفت بازی می‌کرد بابت مطالباتشان شکایت کرده‌اند. بر این اساس فراز کمالوند به خاطر طلب 200 میلیونی و همچنین 4 میلیون تومان هزینه رسیدگی به پرونده و مرتضی اسدی به خاطر طلبی که حدود 200 میلیون تومان است و مبلغ 5 میلیون تومان بابت هزینه رسیدگی از صنعت نفت شکایت کرده‌اند.