گفت‌وگو

حسینی: حمایت از پرسپولیس جرات می‌خواهد که برخی‌ها ندارند

سیدجلال حسینی در خصوص آخرین وضعیت تیم پرسپولیس، عدم حمایت از این تیم در آستانه حضور سرخ‌پوشان در یک قدمی فینال لیگ قهرمانان آسیا، ادعای رسانه‌های قطری مبنی بر ترس او از السد و مسائل دیگر صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید.
 روز پنج‌شنبه خبری مبنی بر مصدومیتت منتشر شد که به هر حال نگران‌کننده بود اما در تمرین وضعیت خوبی داشتی. داستان مصدومیتت به کجا رسید؟
فشردگی بازی‌ها باعث خستگی بازیکنان می‌شود و همه آن‌ها دردهایی در پایشان دارند. من هم از ناحیه همسترینگ احساس گرفتگی می‌کردم اما مصدوم نبودم و مشکلی هم نیست.
 در حالی‌که بازی با پیکان لغو شد اما قرار است در جام حذفی مقابل نودارومیه بازی کنید. گفته می‌شود تیم ارومیه‌ای فوتبال خشنی ارایه می‌دهد و شاید حتی باعث مصدومیت بازیکنان در آستانه بازی با السد قطر شود.
متاسفانه به پرسپولیس نگاه ملی نمی‌شود و نباید انتظاری هم در این‌باره داشته باشیم. هیچ کس به پرسپولیس کمک نمی‌کند و کسی به این تیم نگاهی ندارد. متاسفانه می‌بینیم که همه به دنبال مسائل و مشکلات دیگر هستند. من خیلی قاطعانه می‌گویم که این روزها مدیرعامل و هواداران ما تنها هستند و فقط اینها به ما انگیزه و انرژی می‌دهند. کسی مشکلات پرسپولیس را نمی‌داند و در این فوتبال نه فدراسیون فوتبال و نه سازمان لیگ نگاه ملی به پرسپولیس ندارند.
 فکر می‌کنی پرسپولیس مقابل السد قطر چه عملکردی خواهد داشت؟
بازی با السد بازی بسیار سخت و سنگینی خواهد بود اما همه بدانند که ما فقط با ۷ بازیکن تمرین می‌کنیم و در این شرایط کار بسیار سخت است. متاسفانه شرایطی وجود دارد که نمی‌شود خیلی از مسائل را مطرح کرد.
 خودت در فوتبال قطر حضور داشتی و جو رسانه‌های آنجا را می‌شناسی. در این بین برخی رسانه‌های قطری مدعی شده‌اند که سیدجلال حسینی از السد قطر می‌ترسد، آیا واقعا چنین مسئله‌ای وجود دارد؟
رسانه‌های ایرانی هم چنین مطالبی درباره تیم السد می‌نویسند و ما هم درباره آن‌ها چنین مواردی را عنوان می‌کنیم.
 صحبت از این کردی که به پرسپولیس نگاه ملی نمی‌شود. فکر می‌کنی چه زمانی این مسئله حل خواهد شد؟
تا وقتی که برخی‌ها جرات ندارند به پرسپولیس نگاه ملی داشته باشند نمی‌شود کاری کرد. کمک کردن به پرسپولیس و نگاه ملی داشتن به تیم جرات می‌خواهد که خیلی‌ها ندارند. نگاه‌ها به پرسپولیس ملی نبوده اما ببینید که در قطر چقدر از السد حمایت شد و یک کشور پشت این تیم بود اما اینجا به پرسپولیس نگاه ملی نمی‌شود. در قطر السد هرچه بخواهد در اختیارش می‌گذارند اما ما در اینجا برای چیزهای عادی هم مشکل داریم.