#هشتگ

مت میازگا که عضو باشگاه چلسی است و در‌حال حاضر به صورت قرضی در نانت توپ می‌زند، به همراه تیم ملی کشورش، آمریکا مقابل مکزیک به میدان رفت. در حین بازی برخوردی بین او و لاینز، هافبک 18‌ساله مکزیک رخ داد. میازگا که از این موضوع عصبانی بود، شروع به تمسخر هافبک 67‌. 1 سانتی‌متری مکزیکی کرد. هر‌چند‌ درگیری مستقیم آن‌ها خیلی سریع به پایان رسید ولی میازگا دست بردار نبود و حتی پس از جدا شدن، دایم با دست به قد کوتاه حریف اشاره می‌کرد. این موضوع با انتقادات بسیار تندی در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده.
 

 

 

بارسلونا همان‌طور که از قبل نیز اعلام شده بود، دیروز 12‌ سپتامبر از پیراهن سومش برای فصل 19-‌‌ 2018 رونمایی کرد. این پیراهن نیز علاوه بر رنگی زیبا و متفاوت، حاوی نقش برجسته‌ای از نمای هوایی شهر بارسلوناست.

 

 

 

ایوان زایتسف، بازیکن روس‌تبار تیم ملی والیبال ایتالیا، کریستیانو رونالدو، ابرستاره فوتبال دنیا و باشگاه یوونتوس را به یک چالش جالب دعوت کرد. این چالش از زمانی آغاز شد که این والیبالیست با انتشار پستی در اینستاگرام از رونالدو خواست در هر روز و هر ساعتی که می‌خواهد با او در یک نقطه مسابقه دهد تا معلوم شود سریع‌ترین و قوی‌ترین ضربه به توپ توسط کدام‌یک از آن‌ها زده خواهد شد. او در فیسبوک هم به رونالدو گفت: «دنبال بهانه برای طفره رفتن از این چالش نگرد. بیا با هم در این چالش شرکت کنیم!»