خبر

فدراسیون‌های ناکام به وزارت ورزش گزارش می‌دهند
وزارت ورزش و جوانان در نظر دارد با هماهنگی دبیرخانه ستاد بازی‌های آسیایی نشست‌های خود را با فدراسیون‌ه ای ناکام از روز سه‌شنبه هفته آینده آغاز کند. به گزارش فارس وزارت ورزش اعلام کرد قرار است فدراسیون‌ها با حضور در ستاد عالی بازی‌های آسیایی توضیحاتی را درباره نتایج کسب شده در اندونزی ارایه کنند. رغبتی مدیر‌کل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش‌ در این باره گفت: «اولویت جلسات با فدراسیون‌هایی است که نتیجه خوبی نگرفته‌اند.‌‌»

کسب نخستین طلا برای اسکیت ایران در کره
اولین مدال طلای کاروان اعزامی اسکیت در رقابت‌های قهرمانی آسیا در ماده‌۱۰۰‌متر سرعت کسب شد. در ادامه رقابت‌های اسکیت قهرمانی آسیا در کره ‌جنوبی اولین مدال طلای کاروان اعزامی در ماده‌۱۰۰‌متر توسط محمد صالحی بازیکن تیم ملی اسکیت سرعت از استان تهران به ‌دست آمد. صالحی در رقابت با رقیبی از کره‌جنوبی موفق شد تا به مقام قهرمانی برسد.

حمزه زرینی نارنجی‌پوش شد
در‌ادامه نقل‌و انتقالات لیگ برتر والیبال 2 بازیکن سابق و ملی‌پوش راهی تیم‌های سایپا و شهرداری ورامین شدند. به گزارش ایسنا در مهم‌ترین انتقال، حمزه زرینی دریافت‌کننده قدرتی فصل گذشته شهرداری تبریز که با این تیم بر سکوی سوم ایستاده بود، به مدت یک سال راهی سایپا تهران شد. همچنین آرش کشاورزی که فصل ناموفقی را با شهرداری ارومیه سپری کرده بود، با مسئولان شهرداری ورامین به توافق رسید و فصل آینده برای ورامینی‌ها توپ خواهد زد.