آفساید

درخواست شفر از گرو
سرمربی آلمانی آبی‌پوشان از مهاجم تیمش خواست که تلاش بیشتری کرده تا خودش را با سایر بازیکنان هماهنگ کند. او همچنین به گرو گفته برای این‌که بتواند پایش به گلزنی باز شود، باید بهتر عمل کرده و در زمین همه تلاشش را به کار بگیرد. این صحبت‌ها در حالی انجام شد که گرو هنوز نتوانسته برای استقلال گلزنی کند و حتی زمزمه نیمکت‌نشینی او در بازی با السد شنیده می‌شود.
زمان تمرین الدحیل مشخص شد
تیم فوتبال الدحیل به دلیل این‌که شنبه شب وارد تهران می‌شود، فقط یک جلسه در تهران تمرین خواهد کرد که این تمرین روز یک‌شنبه برگزار خواهد شد. طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، تمرین این تیم روز یک‌شنبه و از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در زمین اصلی ورزشگاه آزادی که محل برگزاری بازی با پرسپولیس خواهد بود برگزار می‌شود.
ادامه غیبت سروش رفیعی
سروش رفیعی، بازیکن خط میانی فولاد خوزستان که در 6 هفته ابتدایی لیگ نتوانست انتظارات هواداران این تیم را برآورده کند، پس از بازی هفته ششم در تمرینات تیمش شرکت نکرد. این هافبک شیرازی که در هفته‌های ابتدایی لیگ هجدهم از آمادگی بدنی دور بود، از روز گذشته شایعاتی مبنی بر مصدومیت و سفرش به قطر برای درمان شنیده شده است.
5 هزار دلار پاداش استقلالی‌ها
امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال بعد از پرداخت 10 درصد از قرارداد بازیکنان و شارژ آن‌ها پیش از دیدار با السد، دست پر در تمرین آبی‌ها حاضر شد. او در جمع بازیکنان اعلام کرد که در صورتی که استقلالی‌ها موفق به انجام این ماموریت بزرگ شوند و به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان صعود کنند، 5 هزار دلار پاداش خواهند گرفت.
استیماچ گزینه خارجی فولادی‌ها
چند روز قبل حبیب‌ا... رضایی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در بخشی از صحبت‌هایش گفته بود به دلیل نوسانات ارز، هیچ گزینه خارجی در میان گزینه‌های سرمربیگری فولاد خوزستان ندارند اما از اهواز خبر می‌رسد که ایگور استیماچ سرمربی سابق سپاهان یکی از گزینه‌های فولاد خوزستان است که با این باشگاه هم مذاکراتی داشته.
انصاری با شرط برگشت
جابر انصاری در حالی وارد فهرست تیم استقلال شد که گفته می‌شد وینفرد شفر او را نمی‌خواسته و در لیست خروج قرار گرفته است. حالا شنیده می‌شود مسئولان فعلی استقلال از او خواستند قراردادش را کم کند تا وارد فهرست تیم شود. انصاری هم پذیرفت و پس از صحبت با شفر، اکنون با انگیزه زیادی با تیم تمرین می‌کند.
کامیابی نیا محروم نشد
کمال کامیابی‌نیا دیروز سومین اخطار خود را در لیگ امسال از کرمانشاهی داور بازی گرفت ولی او از بازی بعد محروم نشد.دریافت ۳ کارت زرد طی سال‌های اخیر باعث محرومیت بازیکن می‌شد اما با قانون جدید سازمان لیگ بازیکنان لیگ برتر با دریافت ۴ کارت زرد از دیدار بعد محروم می‌شوند ضمن آنکه هر بازیکنی در طول لیگ ۴ کارت زرد بگیرد و محروم شود در بازی‌های بعد با دریافت ۳ کارت محروم خواهد شد.تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار آینده خود به مصاف سپیدرود خواهد رفت.