اخبار

قول رئیس بانک مرکزی به فدراسیون
روز چهارشنبه هفته گذشته بود که مهدی تاج، رئیس فدراسیون به دلیل عدم همکاری بانک مرکزی برای تخصیص ارز دولتی به این فدراسیون تهدید به استعفا کرد. رئیس بانک مرکزی در مورد این‌که می‌گویند عدم همکاری با فدراسیون فوتبال باعث شده مهدی تاج به عنوان رئیس این فدراسیون تهدید به استعفا کند تاکید کرد: «این موضوع به ما مربوط نیست اما ما در بانک مرکزی به تیم ملی کمک خواهیم کرد. شما می‌توانید در این زمینه با معاونت ارزی بانک مرکزی هم صحبت کنید. آن‌ها بیشتر در جریان هستند.»

مظلومی از استقلال طلب ندارد
امیر حسین فتحی به دیدار خانواده غلامحسین مظلومی می‌رود. نکته قابل توجه این است که مظلومی در دوران سرپرستی خود در باشگاه استقلال تمام مطالبات خود را دریافت کرده و از این باشگاه طلبی ندارد. دیدار فتحی با خانواده مظلومی جهت تقدیر از زحمات وی طی زمان حضورش در استقلال است و سرپرست باشگاه استقلال صرفا جهت دیدار و تقدیر از خانواده مظلومی به منزلش خواهد رفت.

انصاری‌فرد به ناتینگهام فارست پیوست
مهاجم تیم‌ ‌ملی در روز پایانی فصل نقل‌وانتقالات اروپا به تیم ناتینگهام فارست پیوست. به‌ گزارش ‌ایسنا، کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم‌ ‌ملی ایران که در چند فصل گذشته در یونان فعالیت می‌کرد، با تیم ناتینگهام در لیگ دسته یک انگلیس به توافق رسید و حالا سایت‌های خبری نزدیک به این باشگاه انگلیسی با انتشار تصویری ویرایش شده، از پیوستن قطعی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به ناتینگهام خبر داده‌اند. پیش از این بشیکتاش ترکیه به عنوان مشتری جدی او یاد می‌شد.