بدون‌ویرایش جهت اطلاع

کی‌روش عصبانی است
هرچند وزیر ورزش گفته مشکلات کی‌روش و فدراسیون درحال حل شدن است اما شنیدیم کارلوس کی‌روش از بلاتکلیفی شاکی است و واقعا نمی‌داند چرا پولش را نمی‌دهند و برای جام ملت‌های آسیا که دی‌ماه برگزار می‌شود(کمتر از 5 ماه دیگر) قراردادی با او بسته نمی‌شود؟ کی‌روش بارها و بارها در این مورد با نیش و کنایه صحبت کرده اما مسئولان فدراسیون می‌گویند مشکل خاصی وجود ندارد.
تراکتور گران‌تر از پرسپولیس، استقلال و سپاهان
امسال گران‌ترین تیم لیگ که کلی مربی و بازیکن خارجی دارد، تراکتورسازی تبریز است. تراکتورسازان تا پارسال بنوعی زیرنظر سپاه بودند اما امسال به بخش خصوصی واگذار شدند. شنیده می‌شود فقط حدود‌20 میلیارد تومان هزینه جذب توشاک، بازیکنان خارجی و شجاعی و دژاگه شده است. حالا شما هزینه‌های جاری و مبالغ قرارداد سایر نفرات را هم حساب کنید تا متوجه شوید تراکتوری‌ها از پرسپولیس و سپاهان و استقلال هم گران‌ترند.
کنایه برانکو به کی‌روش
سرمربی موفق پرسپولیس که انصافا نتایج خوبی با این تیم گرفته، با کنایه به کارلوس کی‌روش گفت زمان من تیم ملی ایران تیم هفدهم دنیا بود! البته او از نظر رنکینگ درست می‌گوید ولی به‌هر حال ما در جام جهانی 2006 تنها یک امتیاز کسب کرده و یکی از ضعیف‌ترین جام‌جهانی‌های خود را پشت‌سر گذاشتیم، درحالی که در جام‌جهانی 2018 با 4 امتیاز حتی شانس صعود داشتیم. البته برانکو هم به جز جام‌جهانی 2006 که فقط یک امتیاز از آنگولا گرفت، در سایر مقاطع در تیم ملی خوب کار کرد اما کارنامه ملی‌‌اش در حد کی‌روش نیست و حتی میانگین امتیازات کارلوس بالاتر از اوست.