آفساید

انتقال قرضی ارزانی به سلتیک
دنیل ارزانی، هافبک هجومی و ایرانی‌الاصل تیم ملی استرالیا که پس از جام جهانی 2018 روسیه با امضای قراردادی بلندمدت به تیم منچسترسیتی پیوست، حالا به صورت قرضی و به مدت 2 سال به تیم سلتیک رفت تا شاهد حضور این بازیکن جوان در مهمترین تیم فوتبال اسکاتلند باشیم.
وحید امیری پدر شد
باشگاه ترابزون‌اسپور خبر داد وحید امیری، هافبک ایرانی این تیم روز گذشته صاحب فرزند پسر شد و نام این پسر را کیان گذاشتند. باشگاه ترکیه‌ای برای خانواده امیری آرزوی سلامتی و شادی کرد. امیری و سیدمجید حسینی 2 بازیکن ایرانی این فصل ترابزون‌اسپور هستند.
قائدی: مدل موهایم تقصیر تیم بود!
مهدی قائدی، بازیکن تیم ملی امید در مورد نوع آرایش موی خود گفت: «داستان را که نمی‌شود توضیح داد اما مقصر اصلی تیم بود که نگذاشتند برویم‌ آرایشگاه و از هتل بیرون برویم.‌ قانون است که ما بیرون نرویم و به همین دلیل مجبور شدیم در اتاق موهای خودمان را بزنیم.»
فیفا باشگاه صبای قم را جریمه کرد
فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا، باشگاه صبای قم را به جریمه نقدی محکوم کرد. فیفا باشگاه صبای قم را 10 هزار فرانک سوئیس جریمه کرد و 30 روز به این باشگاه فرصت داد تا جریمه نقدی را پرداخت کنند در غیر این صورت صبای قم با کسر امتیاز روبه‌رو شده و 6 امتیاز از این تیم کم خواهد شد و از یک پنجره نقل‌وانتقالات محروم می‌شود.
یک استقلالی خشن‌ترین بازیکن لیگ شد
محمد دانشگر، مدافع تیم فوتبال استقلال سومین کارت زرد خود را در سومین دیداری که برای این تیم انجام داد گرفت تا عملا خشن‌ترین بازیکن لیگ باشد.
جلسه فدراسیون قطر با حریفان سرخابی‌
به نقل از روزنامه الشرق قطر، فدراسیون فوتبال این کشور جلسه‌ای با مسئولان 2 باشگاه السد و الدحیل پیش از دیدار با استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرد. فدراسیون قطر در این جلسه از تمام اقدامات لازم 2 باشگاه برای دیدار با نمایندگان ایران اطمینان حاصل کرد.
مذاکره سپیدرودی‌ها با مهاجری
مسئولان تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از جدایی خداداد عزیزی از این تیم به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای سرخ‌پوشان رشتی هستند. در همین راستا، رضا مهاجری سرمربی فصل گذشته تیم پدیده خراسان دیروز به شهر رشت سفر و با مدیران تیم سپیدرود مذاکره کرد تا در صورت توافق نهایی هدایت سرخ‌پوشان رشتی را در ادامه لیگ برتر بر عهده داشته باشد.