سقوط سرخابی در هفته چهارم لیگ برتر

توقف پرسپولیس مقابل اتوبوس نفت‌سوز!

هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از پنج‌شنبه با برگزاری 4 بازی آغاز شد و شب گذشته با برگزاری 4 بازی باقی‌مانده به پایان رسید.
 ادامه درخشش پدیده
پنج‌شنبه پدیده مشهد توانست تیم سپیدرود رشت را در خانه این تیم 2 - صفر شکست دهد و 3 امتیاز با ارزش خارج از خانه این مسابقه را به دست آورد. با این نتیجه تیم پدیده ۹ امتیازی شد و توانست به عنوان تیم صدرنشین هفته چهارم را به پایان برساند. تیم سپیدرودی‌ها با یک امتیاز کماکان در قعر جدول رقابت‌های لیگ برتر جای گرفتند.
 اتوبوس نفت‌سوز!
اما در مهمترین بازی شب گذشته در ورزشگاه آزادی تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند و شاگردان برانکو مقابل دفاع چندلایه عبدا... ویسی نتوانستند کاری از پیش ببرند تا قهرمان فصل گذشته برای دومین هفته متوالی با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شود و با 2 پله سقوط در رده سوم جدول قرار بگیرند. نفت مسجدسلیمان که در این فصل بار دیگر به لیگ برتر بازگشته، در 3 هفته اول موفق به ثبت گل نشده بود و با این نتیجه حالا تنها تیم لیگ برتری است که بدون گل زده هفته چهارم را پشت سر می‌گذارد. در نیمه اول بازی نفتی‌ها با هدایت عبدا... ویسی روی دفاع چند لایه خود توانستند به خوبی ارتباط میان خط میانی و هجومی پرسپولیس را قطع کنند و این تیم را در شکل دادن خطرات جدی روی دروازه ناکام بگذارند. در نیمه دوم نیز شاهد حملات دامنه‌دار پرسپولیس و دفاع تیم میهمان بودیم و در نهایت دفاع بی‌نقص و البته اتوبوسی تیم میهمان باعث شد تا این بازی بدون گل به اتمام برسد.
 تابلو نتایج
 سپیدرود رشت صفر - پدیده 2
گل‌ها: مهریان(31)، صادقی(77)
 پیکان یک - گسترش فولاد یک
آل‌کثیر(79) برای پیکان؛ بابایی(36) برای گسترش
 پارس جنوبی جم یک - استقلال صفر
سهرابیان(گل به خودی-12)
 فولاد 2 - نساجی مازندران یک
پریرا(66) و بیت سعید(77) برای فولاد؛ عباس‌زاده(10) برای نساجی
 تراکتورسازی یک- سایپا صفر
گل: اسماعیلی‌فر(77)
 ذوب‌آهن یک - سپاهان 2
محمدرضا حسینی(71) برای ذوب‌آهن؛ مهرداد محمدی(25) و عزت‌ا...پورقاز(27) برای سپاهان
 پرسپولیس صفر- نفت‌ م.سلیمان صفر
 صنعت نفت 2 - استقلال خوزستان 2
میلاد جهانی(63) و کرار جاسم(73) برای صنعت نفت؛ وحید حشتان(26، 66) برای استقلال خوزستان