اخبار

انتقال قرضی ستاره والیبال هاوش به عراق
کمال قریشی، دریافت‌کننده قدرتی تیم والیبال هاوش گنبد برای تقویت خط حمله تیم پلیس عراق در مسابقات لیگ عرب با قراردادی 3 ماهه و به صورت قرضی به این تیم پیوست. او هم‌اکنون به همراه این تیم عراقی در تونس به سر می‌برد.

قهرمانی رکابزن معلول ایران در مالزی
مهدی محمدی، رکابزن معلول ایران و عضو تیم ملی پاراسایکلینگ ایران، مدال طلای رشته تعقیبی انفرادی بزرگسالان در کلاس‌بندی c4 و c5 در مسابقات قهرمانی پاراآسیایی مالزی 2018 را به دست آورد.  

تعطیلی مجدد پیست اسکی دیزین
پس از وقفه 2 ماهه در بازگشایی پیست اسکی بین‌المللی دیزین حالا این پیست با مشکلات جدیدی دست و پنجه نرم می‌کند. در حالی که تا مدتی پیش عدم بارش برف معضل اصلی دیزین به شمار می‌رفت حالا شرایط تغییر کرده و بارش برف شدید و مه مسیرهای منتهی به دیزین باعث تعطیلی این پیست بین‌المللی شد.

بازگشت شفر به قایقرانی ایران
با توجه به نزدیکی به بازی‌های آسیایی جاکارتا فدراسیون قایقرانی برای تقویت ملی‌پوشان آب‌های آرام با 2 مربی آلمانی مذاکره کرد. رالف هربرت و لوتار شفر، مربیان سرشناس آلمانی هستند که سابقه کار در ایران را داشته‌اند و قرار است تا بازی‌های آسیایی در کنار ملی‌پوشان حضور داشته باشند. این 2 مربی ٩ اسفند وارد ایران می‌شوند. همچنین پس از رفتن جیوگانیچ، مربی رومانیایی، فدراسیون قایقرانی با لی لیو مربی چینی به توافق رسیده و این مربی امروز وارد ایران می‌شود.