آفساید

گل توکلی به ژاپن بهترین گل فوتسال آسیا
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از اتمام مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و قهرمانی تیم ملی ایران در این مسابقات، 10 گل برتر مسابقات قهرمانی آسیا را انتخاب کرد که گل فرهاد توکلی ملی‌پوش فوتسال کشورمان به ژاپن نیز در بین آن ها حضور داشت. دیروز با اتمام زمان این رأی‌گیری،‌ گل فرهاد توکلی با اختلاف زیاد نسبت به سایر گل‌ها با 5076 رأی و 58 درصد آرا به‌عنوان برترین گل مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا انتخاب شد.
گرشاسبی امروز به قطر می‌رود
سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز به قطر می‌رود. پس از آنکه کاروان سرخ‌پوشان پیش از ظهر دیروز به سمت دوحه پرواز کرد، حمیدرضا گرشاسبی هم قصد دارد برای حضور در کنار اعضای تیم راهی قطر شود. طبق برنامه قرار است سرپرست باشگاه پرسپولیس ظهر امروز از تهران به دوحه پرواز کند.
تمرین استقلال امروز و فردا در مسقط
استقلالی ها طبق برنامه ریزی اعلام شده دیروز آخرین جلسه تمرینی خود را در دوحه برگزار کردند و ساعت 21 شب به وقت محلی به سمت مسقط حرکت کردند. آبی پوشان امروز و فردا در مسقط دو جلسه تمرینی انجام خواهند داد تا به این ترتیب برای دیدار حساس روز سه‌شنبه برابر الهلال آماده شوند.
شجاع به بازی با السد می‌رسد
شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم پرسپولیس در بازی این تیم مقابل نسف‌قارشی از ناحیه ابرو دچار مصدومیت شد و ۶ بخیه روی صورت او زده شد. این در حالی است که او چند روز نباید با سر به توپ ضربه بزند تا روند بهبودی مصدومیتش به خوبی انجام شود. با این همه خلیل‌زاده می‌تواند تیم پرسپولیس را در بازی با السد قطر که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود همراهی کند.
سقوط پاس به لیگ دسته سوم!
تیم پاس، قطب سوم فوتبال ایران و دارنده عناوین و افتخارات فراوان در فوتبال ایران و حتی آسیا، دیروز با پذیرفتن شکست مقابل تیم شهرداری بم در آخرین هفته از رقابت های لیگ دسته دوم به لیگ دسته سه سقوط کرد. پاس آخرین تیم ایرانی بود که موفق شد جام قهرمانی باشگاه های آسیا را بالای سر ببرد و این اتفاق در سال ۱۹۹۲ افتاد.
برخورد کاروان تراکتور با پرسپولیس در دوحه
تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نمایندگان قطر می روند. از این رو کاروان تراکتورسازی تبریز که برای بازی روز دوشنبه مقابل الغرافه قطر به این کشور سفر کرده، در فرودگاه شهر دوحه با بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس روبه‌رو شد. همین موضوع باعث خوش و بش اعضای دو تیم با یکدیگر شد تا کادر فنی هر دو تیم نیز دقایقی به گفت‌وگو با یکدیگر مشغول شوند.