اخبار

درخواست برانکو برای تمدید قرارداد دستیارانش
برانکو ایوانکوویچ چندی پیش قراردادش را با تیم پرسپولیس برای ۲ سال دیگر تمدید کرد‌ تا حضورش در جمع سرخ‌پوشان حداقل تا سال ۱۳۹۸ ادامه‌دار باشد. به گزارش نامه‌نیوز، از طرف دیگر دستیاران برانکو در پرسپولیس قراردادهایی با این باشگاه دارند که در پایان فصل ‌به اتمام خواهد رسید. برانکو در همین‌رابطه از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته تا زمینه برای تمدید قرارداد با دستیارانش در کادرفنی فراهم شود. گرشاسبی سرپرست پرسپولیس هم به برانکو‌ گفته که به زودی زمینه برای تمدید قرارداد با مربیان این تیم را فراهم خواهد کرد.

گاف افتخاری درمورد بویان؟
جمعه شب سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد بویان نایدنوف هافبک مقدونیه‌ای این تیم به دلیل سقوط از بارفیکس در تست پزشکی مصدوم شده و به بازی با الهلال و حتی داربی 86 هم نمی‌رسد! به گزارش آی‌ اسپورت، اما ساعاتی بعد تصاویر منتشر شده از تمرینات استقلال در دوحه نشان داد که بویان در تمرینات تیمی حضور دارد و هیچ اثری از مصدومیت در او دیده نمی‌شود. بویان دیروز هم در پستی اینستاگرامی، تصویری از تمرین‌ خود در‌کنار سرور جپاروف منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «من کاملا سلامت بو‌ده و آماده رویارویی با چالش بعدی هستم.‌»

دلیل نیمکت‌نشینی طارمی
الغرافه در هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر به مصاف الخریطیات رفت و توانست با 2 گل به پیروزی برسد. در این دیدار مهدی طارمی در ترکیب اصلی تیمش به میدان نرفت. او در نیمه دوم و در دقیقه ۶۸ به میدان رفت و توانست در دقایق پایانی گل دوم تیمش را به ثمر برساند. نیمکت‌نشینی طارمی بعد از گلزنی در دیدار قبلی الغرافه برابر الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا عجیب بود. سرمربی الغرافه درباره دلیل نیمکت‌نشینی ستاره ایرانی تیمش، گفت‌: «طارمی نیاز به استراحت داشت و به همین‌خاطر او را در ترکیب اصلی به میدان نفرستادم.‌»