اخبار

ترکاشوند سرمربی شهرداری ورامین شد
تیم والیبال شهرداری ورامین امسال با هدایت فرهاد نفرزاده وارد لیگ برتر شد. نفرزاده که در ابتدای فصل با انگیزه زیاد راهی ورامین شده بود به دلیل مشکلات مالی این تیم یک نیم‌فصل بیشتر دوام نیاورد و خیلی زود از سمت خود کنار رفت تا محمد ترکاشوند، سرمربی سابق تیم والیبال صالحین ورامین یک بار دیگر به این تیم برگردد. به این ترتیب ترکاشوند در نیم فصل دوم لیگ روی نیمکت شهرداری ورامین حضور خواهد داشت.

زهرچشم کمیته انضباطی از بسکتبال تبریز
کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال با استناد به گزارش ناظران و داوران مسابقه مهرام تهران و شهرداری تبریز، شهرام عباس‌پناه، سرپرست تیم بسکتبال شهرداری تبریز را به علت اعتراض و توهین و تهمت به کادر اجرایی در مسابقه بین تیم‌های مهرام و شهرداری تبریز به 6 ماه محرومیت از شرکت در مسابقات و همراهی تیم تحت هر عنوان و پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

دومین پیروزی تبریز در لیگ بسکتبال
دانشگاه آزاد، شهرداری تبریز، پتروشیمی بندرامام و یس‌آل گرگان حریفان خود را در لیگ برتر بسکتبال شکست دادند. در هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال در سالن دانشگاه آزاد، تیم میزبان با 16 امتیاز و 13 ریباند حامد سهراب‌نژاد با اختلاف 3 امتیاز مقابل مهمان خود شهرداری گرگان به پیروزی رسید. این هفته مهرام استراحت داشت. نتیجه دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال به این شرح است.
یس‌آل گرگان 69 - نیروی زمینی 62، پالایش نفت آبادان 90 - شهرداری تبریز 101، رعد پدافند هوایی خوزستان 56 - پتروشیمی بندرامام 86، دانشگاه آزاد اسلامی 63 - شهرداری گرگان 60