آفساید

بختیار رحمانی به ذوب‌آهن پیوست
بختیار رحمانی، هافبک هجومی تیم فوتبال پیکان تهران با عقد قراردادی رسما به تیم فوتبال ذوب‌آهن پیوست. این هافبک کرمانشاهی فوتبال ایران، سابقه حضور در تیم‌های فولادخوزستان، تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران را در کارنامه خود دارد.
ویسی در استقلال خوزستان ماندنی شد
عبدا... ویسی بعد از شکست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان به دلیل مشکلات موجود از سرمربی‌گری استقلال خوزستان استعفا‌ و اعلام کرد تا زمانی که مشکلات حل نشود به تیم باز‌نمی‌گردد. بعد از بررسی‌های به عمل آمده و جلسه‌ای که بین ویسی و مسئولان باشگاه برگزار شد، با استعفای این مربی مخالفت‌ و او در سمت خود ابقا شد.
جریمه بیرانوند با قانون پارک ممنوع!
پس از پایان تمرین دیروز پرسپولیس زمانی‌که علیرضا بیرانوند قصد داشت محل تمرین را ترک کند، متوجه شد که توسط مامور راهنمایی و رانندگی جریمه نقدی شده است. خودروی بیرانوند در محل ممنوعه ورزشگاه شهید کاظمی پارک شده بود و از این‌رو مبلغ30 ‌هزار تومان جریمه نقدی شد تا تعجب این دروازه‌بان را به همراه داشته باشد.
نصیرزاده: جباری را نمی‌خواهیم
مدیرعامل باشگاه گسترش‌فولاد هرگونه مذاکره با باشگاه استقلال برای جذب مجتبی جباری را تکذیب می‌کند. هوشنگ نصیرزاده گفت: «اصلا ما درخواستی برای جذب جباری نداشته‌ایم و چنین اخباری درست نیست. ما در پست هافبک بازیساز بازیکن نمی‌خواهیم. اصلا نمی‌دانم که این خبر از کجا آمده است.‌»
بازگشت بیت‌سعید به تمرین استقلال
حسن بیت‌سعید که پیش از بازی با سپاهان به دلیل مصدومیت تمرین استقلال را ترک کرده بود، بعد از مدت‌‌ها مبارزه با مصدومیت از دیروز به تمرین تیمش برگشت و در گوشه‌ای از زمین به کارهای اختصاصی با کش پرداخت. او یکی از بازیکنانی است که گفته می‌شود جدایی‌اش از استقلال قطعی است و منتظر لیست مازاد شفر است تا تیم جدیدش را انتخاب کند.
برانکو پنج‌شنبه به ایران باز می‌گردد
برانکو ایوانکوویچ برای تماشای دیدار رئال‌مادرید و الجزیره امارات امروز راهی د‌بی می‌شود تا‌ این بازی را در ابوظبی تماشا کند. سرمربی پرسپولیس صبح پنج‌شنبه به تهران باز‌ خواهد گشت و تمرین سرخ‌پوشان در این روز زیر‌نظر او برگزار خواهد شد.
اعتراض استقلالی‌ها به تصمیم جدید باشگاه
استقلالی‌ها اکثرا در غرب تهران سکونت دارند و ورزشگاه نوبنیاد تهران در شمال‌شرق است و دوری مسیر و ترافیک در مسیر آن‌ها برای بازگشت به منزل، دلایلی است که آن‌ها ناراحتی خود را به شفر منتقل کنند. البته سرمربی استقلال نسبت به این درخواست واکنشی نداشته و اعلام کرده اجاره زمین تمرین در حیطه اختیارات وی نیست.