اخبار

ائتلاف فوتبال ایران و قطر
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برای چاره‌اندیشی در مقابل زیاده‌خواهی عربستانی‌ها و حل مسئله بازی در زمین بی‌طرف، صبح پنج‌شنبه این هفته عازم قطر می‌شود و جلسه‌ای با همتای قطری خود خواهد داشت‌. فدراسیون فوتبال ایران امیدوار است با ایجاد یک ائتلاف و با استفاده از نفوذ قطری‌ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا، برگزاری بازی نمایندگان ایران با نمایندگان عربستان را در خاک این کشورها قطعی کند.

کمک خارجی‌ها به دایی رسید
فیلیپه کوتینیو بازیکن برزیلی لیورپول و آنتون جاشوا قوی‌ترین بوکسور سنگین‌وزن جهان، برای کمک به زلزله‌زده‌های کرمانشاه دست به کار جالبی زدند‌. کوتینیو یک لباس خودش‌ و جاشوا هم دستکش‌هایش به علاوه‌ کلاه و تعدادی از عکس‌های امضا شده‌اش را برای برگزاری کار خیریه به ایران فرستاد‌. روز گذشته از طریق یک مدیر ایرانی در انگلیس، این اقلام به دست علی دایی رسید و به زودی مراسم خیریه‌ای برای فروش آن‌ها برگزار می‌شود.

برنامه تیم ملی فوتسال
قرعه‌کشی رقابت‌های‌ جام ملت‌های فوتسال آسیا صبح دیروز در چین‌تایپه برگزار شد و 16‌تیم حاضر در مسابقات، حریفان خود را شناختند‌. برنامه دیدارهای ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۸ به این شرح است: جمعه، ۱۳ بهمن / ایران - میانمار، یک‌شنبه ۱۵ بهمن/ چین - ایران، سه‌شنبه ۱۷ بهمن / ایران - عراق‌. تیم ملی کشورمان در گروه C با تیم‌های عراق، چین و میانمار هم‌گروه است.

مصلح در پرسپولیس ماندنی شد
مدافع چپ پرسپولیس که در نیم‌فصل نخست لیگ برتر معمولا‌ نیمکت‌نشین بوده‌، با وجود پیشنهاداتی که دارد تصمیم به ماندن در جمع سرخ‌پوشان گرفت‌. مصلح که مورد‌توجه چند تیم لیگ برتری از جمله ذوب‌آهن، پیکان و سپیدرود قرار داشت، پس از مشورت با برانکو و این‌که سرمربی پرسپولیس نسبت به وی اعلام نیاز کرد، تصمیم به ماندن گرفت‌. برانکو به مصلح گفته که به دلیل حضور در 3 جام به او نیاز دارد.