گفت‌وگو

برانکو: تماشای فوق ستاره‌های فوتبال جذاب است

مهدی مرتضویان/ برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره سفر خود به ابوظبی امارات برای تماشای بازی رئال‌مادرید و الجزیره امارات و همچنین قهرمانی این تیم در نیم فصل اول رقابت‌های‌ لیگ برتر فوتبال ایران گفت‌وگویی را با خبرنگار خراسان ورزشی انجام داده‌ که در‌پی می‌خوانید.
 چطور شد‌ که در آستانه بازی با بادران در جام حذفی، تصمیم گرفتید به ابوظبی بروید؟
هم مودریچ و هم سرمربی تیم ملی کرواسی مرا به تماشای این بازی دعوت کرده‌اند. به‌هر حال تماشای بازی تیم‌های فوق‌ستاره فوتبال دنیا جذاب است و باید از دیدنشان لذت برد.
 نگران بازی با بادران نیستید؟
اتفاقا در تمرین دیروز به بازیکنانم گفتم بازی خیلی سختی داریم. نباید بی‌انگیزه باشند. آن‌ها نتایج خوبی هم در لیگ دسته اول گرفتند و برای اثبات توانایی‌‌های خود تلاش می‌کنند و قطعا آن‌قدر انگیزه دارند که می‌خواهند شگفتی‌سازی کنند.
 درباره قهرمانی در نیم‌فصل هم صحبتی مانده که انجام دهید؟
اگر هر بار بخواهم از موفقیت تیمم حرف بزنم، باید از بازیکنان تیم تشکر کنم. همه جوره کنار هم بودیم و این مهم‌ترین فاکتور در همدلی تیم بود. می‌دانستیم چه می‌خواهیم و حالا هم می‌دانیم هدفمان چیزی جز قهرمانی نیست. الان وقت جشن گرفتن نیست. می‌خواهیم در اردیبهشت ماه که قرار است لیگ تمام شود، جشن‌مان را برگزار کنیم.
 گویا هنوز هم از باشگاه پول نگرفتید تا قراردادتان را تمدید کنید.
بحث گرفتن پول نیست. می‌خواهیم درآمدها و هزینه‌هایی که کرده‌ایم، مشخص شود. در چنین شرایطی می‌توانیم سر یک میز بنشینیم و با آرامش بیشتری به این موضوع فکر کنیم.
 مشکلات مالی بازیکنان هم قرار است ‌از طریق شما به گوش گرشاسبی برسد؟
گرشاسبی نه تنها با من، بلکه با تمام بازیکنان این تسویه را خواهد داشت. این‌که در رسانه‌ها عنوان می‌شود بازیکنان چقدر پول گرفته‌اند، صحت ندارد. به زودی دریافتی تمام بازیکنان مشخص و شفاف‌سازی می‌شود تا موقعیت روشنی از نظر مالی داشته باشیم.
 نگران محرومیت از نقل ‌و انتقالات نیستید؟
بازیکنان خوبی داریم. هر‌ وقت بخواهیم از آن‌ها استفاده می‌کنیم و با همین پتانسیل جلو می‌رویم تا به موفقیت برسیم.‌