بدون‌ویرایش جهت اطلاع

 کاش افتخاری داخل ماشین جباری هم می‌رفت
مهدی رحمتی وقتی از استقلال کنار گذاشته شد افتخاری داخل ماشین او رفت و جلسه گذاشت! اتفاقی که انتقادات بسیاری را در پی داشت. بسیاری از هواداران استقلال معتقدند حالا که افتخاری حتی تا داخل ماشین یک بازیکن برکنار شده می‌رود، کاش مشکل جباری را هم حل می‌کرد تا او برگردد و مشکل تیمش را در خط میانی حل کند. مقابل فولاد نه تنها استقلال یک شوت داخل چارچوب نداشت بلکه حتی یک موقعیت درست و حسابی هم خلق نکرد. شاید اگر جباری بود و حداقل 45 دقیقه بازی می‌کرد شرایط آبی‌ها برای خلق موقعیت بهتر می‌شد.

تکراری‌ترین خبر یک دهه اخیر فوتبال ایران
به طور متوسط هفته‌ای یک بار یک مالک باشگاه دستگیر می‌شود یا حداقل خبر‌ دستگیری‌اش منتشر می‌شود! معلوم هم نیست که بعد از این دستگیری‌ها چه اتفاقاتی رخ می‌دهد که دوباره هفته بعد همان مالک دستگیر می‌شود. به هر حال اگر فوتبال‌دوستان هم در جریان یک‌سری مسائل قرار بگیرند راه دوری نمی‌رود.
 
ماجرای عاشقان مصاحبه!
یکی از قدیمی‌های استقلال عاشق مصاحبه و چاپ عکسش در سایت‌ها و روزنامه‌هاست. مسئولان باشگاه هم که متوجه این موضوع شده بودند با ترفندهایی از او خواستند حرف نزند. البته بعضی از مسئولان استقلال خودشان هم عاشق مصاحبه به خصوص از نوع تلویزیونی‌اش هستند اما کسی نیست آن‌ها را ممنوع‌المصاحبه کند.