اخبار

ظریف، کوتاه قامت‌ترین والیبالیست جهان
لیبروی تیم والیبال باشگاه پیکان تهران کوتاه قامت‌ترین والیبالیست جهان است. به‌ گزارش سایت ورلد آو والی (World of volley) فرهاد ظریف، لیبروی سابق تیم‌ ‌ملی ایران و بازیکن فعلی باشگاه پیکان با 165سانتی‌متر قد، عنوان کوتاه قامت‌ترین والیبالیست جهان را در اختیار دارد. این در حالی است که موزرسکی از روسیه با 217 سانتی‌متر آسمان‌خراش والیبال جهان به حساب می‌آید.

کیمیا تا اواخر سال استراحت مطلق است
محمد نوذری، رئیس هیئت تکواندوی استان البرز با اشاره به وضعیت جسمانی کیمیا علیزاده، تکواندوکار ملی‌پوش البرزی به تسنیم گفت: «علیزاده وضعیت مناسبی دارد ولی به دلیل عمل جراحی ربات صلیبی با نظر و صلاحدید پزشکان تا اواخر سال جاری استراحت مطلق می‌کند.»

خداحافظی فدراسیون ووشو با مربیان چینی
در روزهایی که سانداکاران ایران برای نخستین بار قهرمان دنیا شدند، تالوکاران نمایش قابل قبولی از خود به جای نگذاشتند. به گزارش میزان، عملکرد مربیان چینی تالو در حدی ضعیف بود که علی‌نژاد، رئیس فدراسیون بلافاصله پس از رقابت‌های جهانی از قطع همکاری با آن‌ها خبر داد. حالا و با قطعی شدن پایان همکاری مربیان چینی با تیم‌های ملی ووشوی ایران، قرار است مسئولان فدراسیون با دقت نظر بیشتری در خصوص جایگزین این نفرات اقدام کنند.