گفت‌وگو

بیک‌زاده: برخی‌ کم‌کاری کردند تا قلعه‌نویی نتیجه نگیرد

هاشم بیک‌زاده، بازیکن تیم فوتبال نفت تهران در گفت‌گو با تسنیم مدعی شد  پرسپولیس با گل‌های ناسالم برنده بازی شد و به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.
 در مورد بازی با پرسپولیس صحبت کن.
بازی را همه دیدند که پرسپولیس 2 گل ناسالم زد. گل اول که آفساید بود و درست نبود. گل دوم که پنالتی نبود. امیدوارم داوری‌ها درست شود. نمی‌گویم داور به عمد به ضرر ما گرفت اما همه دیدند که پرسپولیس چطور راهی مرحله بعد شد. دقیقه 90 یک پنالتی برای ما اعلام شد که اگر گل‌های ناسالم پرسپولیس زده نمی‌شد، حداقل نتیجه پس از 90 دقیقه مساوی بود.
 چرا با سیدجلال درگیری لفظی پیدا کردی؟
چیز خاصی نبود. به سیدجلال گفتم چرا بازیکن ما روی زمین افتاده، توپ را به بیرون نمی‌زنید و اینکه  جام حذفی ارزش ندارد که برای یک بازیکن مشکلی به وجود بیاید. پس از پایان بازی از همدیگر معذرت‌خواهی کردیم و همه چیز تمام شد.
 وضعیت نفت چطور است؟
وضعیت که اصلا خوب نیست. باید تعیین تکلیف کنند که مالکیت باشگاه به چه صورت است. فعلا 10 درصد از قراردادمان را گرفته‌ایم و امیدوارم مشکلات در روزهای آینده حل شود.
 داربی 85 هم در راه است. چه صحبتی در این باره داری؟
آرزو می‌کنم استقلال برنده داربی شود. هر تیمی که به لحاظ روحی- روانی خوب بوده و آرامش داشته باشد، برنده خواهد بود. استقلال با آمدن مربی خارجی شرایطش تغییر کرده و چیزی کمتر از پرسپولیس ندارد.
 طلبت از استقلال به کجا رسید؟
900 میلیون تومان از این باشگاه طلب دارم و حتی حاضر شدم نصف آن را ببخشم و نصفش را بگیرم اما حاضر نشدند این کار را بکنند. مجبورم با این شرایط به AFC و جاهای دیگر شکایت کنم تا به حقم برسم.
 فروزان چندی پیش مدعی شد که چند سال پیش برخی از بازیکنان در استقلال کم‌کاری کردند تا هم تیم نتیجه نگیرد و هم قلعه‌نویی...
من هم اعتقاد دارم چنین چیزی بوده و برخی‌ها کم‌کاری کردند. تیم خوبی آن سال داشتیم که برخی‌‌ها نخواستند نتیجه بگیرد. به موقع در مورد این مسائل صحبت خواهم کرد.