آفساید

تعطیلی یک روزه تمرین پرسپولیس
 برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به فشردگی بازی‌های این تیم در روزهای گذشته تمرین دیروز پرسپولیس را تعطیل کرد.
مس رفسنجان برنده داربی کرمان
در ادامه هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول، 2 دیدار برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌های  هفته دهم تیم‌های مس کرمان و مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک‌- صفر‌ ‌مس رفسنجان به پایان رسید. بهرام رشید‌فرخی در دقیقه ۸۶ برای تیم مس رفسنجان گلزنی کرد. مس کرمان با این باخت ۱۵ امتیازی ماند و در رده هفتم قرار گرفت.
شکست گروژنی در غیاب محمدی
در چارچوب هفته چهاردهم لیگ روسیه، احمد گروژنی که میلاد محمدی را در اختیار دارد به مصاف اورال رفت. این دیدار با نتیجه 2‌- صفر به سود اورال خاتمه یافت. میلاد محمدی که به دلیل جراحی نمی‌توانست در خدمت تیمش باشد، در لیست 18 نفره حضور نداشت.
پیش‌بینی صادقی از نتیجه داربی
امیرحسین صادقی، بازیکن پیکان و کاپیتان سابق استقلال درباره داربی 85 گفت: «با اطمینان‌خاطر می‌گویم برنده داربی استقلال است و شکی به دلم بابت این موضوع راه نمی‌دهم، ضمن این‌که برای تشویق و برد استقلال با لباس آبی به ورزشگاه آزادی خواهم رفت.»
شفر بازیکنانش را به خط کرد
وینفرد شفر در پایان تمرین دیروز بازیکنانش را به هتل المپیک برد و جلسه فنی خود را با بازیکنان برگزار کرد. شفر که بازی‌ پرسپولیس برابر نفت تهران را به‌ دقت تماشا کرده بود، نکات مهمی را از بازی حریف روز پنج‌شنبه خود به آن‌ها گوشزد کرد.
استقلال یک روز زودتر به اردو می‌رود
استقلالی‌ها با تصمیم کادرفنی یک روز زودتر اردوی پیش از بازی برابر پرسپولیس را برگزار می‌کنند.  با تصمیم کادر فنی، آبی‌پوشان بعد از تمرین روز سه‌شنبه راهی اردو خواهند شد تا پیش از دیدار حساس برابر پرسپولیس، آماده این دیدار شوند.