گفت‌وگو

حسینی: اهل شکایت نیستم اما ای کاش انصاف داشتند

سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس پس از مدت‌ها در رقابت‌های‌ داخلی فوتبال ایران در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت تا نقش زیادی در پیروزی 2- صفر تیمش مقابل نفت ‌تهران و گل نخوردن سرخ‌پوشان ایفا کند‌.‌ وی‌ درباره شرایط خود و هم‌تیمی‌هایش برای بازی مقابل استقلال تهران گفت‌وگویی‌ با‌ خراسان ورزشی انجام داده‌ که در‌پی می‌خوانید.
 در نیمه دوم بازی با نفت تهران حسابی به عملکرد داور اعتراض داشتی.
اعتراضی نبود‌.‌ تصمیماتی که گرفته شد به نظرم در برخی صحنه‌ها صحیح نبود و باید دقت بیشتری می‌شد.
 چرا در این بازی با بیک‌زاده درگیری پیدا کردی؟
من هاشم را دوست دارم اما وقتی دیدم ناراحت است که چرا توپ را پس از زمین خوردن بازیکنان تیمش به بیرون نمی‌زنیم، به او گفتم بارها این کار را کردیم اما حالا نمی‌کنیم‌.‌ من احساس کردم دیگر بازیکنان آن‌ها تمارض‌‌هایی دارند و واقعا خوب نیست که بازی را هر‌چند دقیقه یک‌بار متوقف‌ کنیم تا نبض بازی گرفته شود‌.‌ به او گفتم دیگر توپ را بی‌دلیل بیرون نمی‌زنیم.
 قرار بود از کسانی که شایعه دوپینگت را بر سر زبان‌ها انداختند، شکایت کنی.
واقعا برای برای کسانی که این شایعات را به‌وجود آورده‌اند، متاسفم‌.‌ فضای مجازی بسیار مسخره است و هر‌کس هر‌چه دلش می‌خواهد می‌گوید اما من از کسانی گله دارم که رسما این موضوع را اعلام کرده‌اند. به آن‌ها توهین نمی‌کنم ولی نمی‌دانم وقتی موضوعی سندیت ندارد، چطور به خودشان اجازه می‌دهند در این مورد صحبت کنند‌.‌ من اهل شکایت نیستم اما ای کاش انصاف داشتند.
‌ داربی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
 این بازی شرایط خاص خودش را دارد‌.‌ هر ‌‌2 تیم تلاش می‌کنند و از جانشان مایه می‌گذارند تا این بازی را با پیروزی به پایان برسانند.