اخبار

داربی ۸۵ به یاد معلم اخلاق
 داربی ۸۵ تیم‌های استقلال و پرسپولیس با نام زنده‌یاد پرویز دهداری سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران که به معلم اخلاق مشهور بود، برگزار می‌شود. حجت‌ا... بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ در آستانه بازی 2 تیم پرسپولیس و استقلال در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: «داربی ۸۵ حساس‌ترین و بزرگ‌ترین داربی قاره ‌آسیاست که نه تنها در داخل کشور، بلکه در سراسر جهان مورد‌توجه فوتبال‌دوستان ایرانی قرار می‌گیرد و حتی بسیاری از رسانه‌های معتبر قاره آسیا نیز این مسابقه را رصد می‌کنند. این مسابقه ‌بهترین فرصت برای ارایه نمایشی مطلوب  از فوتبال کشور و فرهنگ ایرانی و اسلامی است.»‌ ‌وی تصریح کرد: «با هماهنگی ‌2 باشگاه پرسپولیس و استقلال داربی ۸۵ را به نام مربی ‌اخلاق فوتبال کشور زنده‌یاد پرویز دهداری سرمربی فقید تیم ملی ایران برگزار خواهیم کرد و پیش ‌از این مسابقه از خانواده دهداری تجلیل خواهد شد.‌»

جلسه مهم شفر با شماره‌۱۰
سرمربی استقلال دیروز در پایان تمرین چند دقیقه‌ای با مهاجم شماره‌10‌تیمش صحبت کرد. شفر معمولا در جریان تمرین به‌جز صحبت‌هایی که در جمع انجام می‌دهد، برای دقایقی با بازیکنان تیمش به صورت خصوصی صحبت می‌کند که دیروز نوبت به سجاد شهباززاده رسید. سجاد شهباززاده که اول فصل جانشین کاوه رضایی در استقلال شد، در این فصل با افت روبه‌رو شده‌ که البته این موضوع با مصدومیت این بازیکن در بازی با سایپا در هفته چهارم لیگ برتر نمی‌تواند بی‌ارتباط باشد. البته شفر به خوبی می‌داند که شهباززاده اگر آماده باشد می‌تواند کمک زیادی به حل مشکل گلزنی تیمش بکند و به همین دلیل هم تلاش می‌کند با صحبت با او و البته با تمریناتی که برای شماره‌10‌تیم خود طراحی می‌کند، این بازیکن را خیلی زود از افت خارج کند.

قیمت گذاری بلیت‌ داربی
با پیگیری‌های‌ باشگاه پرسپولیس و با توجه به این‌که فدراسیون فوتبال ایران، فروش بلیت‌ مسابقات را به‌ عنوان حق باشگاه‌ها‌ به آن‌ها واگذار کرده، بلیت‌فروشی دیدار داربی که پنج‌شنبه این هفته به میزبانی باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار خواهد شد، در اختیار این باشگاه قرار گرفت. به این‌ترتیب عرضه بلیت این دیدار از رقابت‌های ‌لیگ برتر‌، از امروز از طریق شعب موسسه اعتباری کوثر انجام خواهد شد. بلیت‌ها با قیمت‌های‌20 هزار تومان برای جایگاه، 15 هزار تومان برای روبه‌روی جایگاه و 8 هزار تومان برای پشت دروازه‌ها و طبقه دوم عرضه خواهد شد. هوادارانی که دارای کارت هواداری هستند نیز از تخفیف‌20 درصدی بهره‌مند خواهد شد.