مقایسه آماری بازیکنان پرسپولیس با الاهلی‌ در سایت AFC

برتری سرخ‌ها در خط دفاع‌

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا‌ در‌ آستانه بازی پرسپولیس با الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به مقایسه آماری بازیکنان 2 تیم پرداخته‌ که به این شرح‌ است.
خط حمله الاهلی بهتر از پرسپولیس
با نگاه به تعداد گل‌های زده پرسپولیس و الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا مشخص می‌شود که خط حمله الاهلی با زدن 14‌گل بهتر از خط حمله پرسپولیس است که‌10 گل به ثمر رسانده‌.
 دفاع پرسپولیس بهتر از الاهلی
خط دفاع پرسپولیس بهتر از الاهلی است زیرا در رقابت‌های‌ لیگ قهرمانان آسیا امسال 8 گل دریافت کرده، درحالی که رقیب عربستانی‌10‌گل خورده است.
 بیشترین کلین‌شیت برای بیرانوند
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس موفق شده در 8 بازی در لیگ قهرمانان آسیا دروازه‌اش را بسته نگه دارد ‌و بیشترین کلین‌شیت را در آسیا از آن خود کرده است.
 بیشترین مهار توپ برای المسیلم
یاسر المسیلم، دروازه‎‌بان الاهلی عربستان با 41‌ مهار موفق به عنوان بهترین دروازه‌بان آسیا در این زمینه شناخته شد.
 طارمی بهتر از السومه
مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس با 6 گل زده و 14‌شوت موفق به دروازه‌‌ رقبا موفق‌تر از عمر السومه، مهاجم الاهلی‌ عربستان عمل کرده، زیرا مهاجم سوری 4 گل به ثمر رسانده و ‌11‌‌شوت موفق داشته است.
 الاهلی در دقت پاس بهتر از پرسپولیس
تیم فوتبال الاهلی در پاس‌های موفق بهتر از پرسپولیس عمل کرده، زیرا 2898 پاس موفق داشتند که 81‌ درصد پاس‌ سالم می‌شود ولی در مقابل پرسپولیس ‌2741 پاس سالم داشته‌ که 76 درصد کل پاس‌های سالم این تیم به شمار می‌آید. ‌