اخبار

لیگ برتر وزنه‌برداری آغاز شد
به گزارش‌ مهر، هفته نخست لیگ برتر وزنه‌برداری بزرگسالان و مرحله دوم لیگ جوانان باشگاه‌های کشور(یادواره شادروان محمدعلی فلاحتی‌نژاد) عصر دیروز آغاز شد. ‌طبق برنامه، دیروز مصاف مدعیان اوزان ۵۶‌، ۶۲، ۶۹ ،۷۷ و ۸۵ کیلوگرم در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد.‌ امروز هم رقابت اوزان ۹۴، ۱۰۵ و ۱۰۵+ کیلوگرم برگزار می‌شود. ‌تیم‌های بیمه رازی، رعد پدافند، عقاب نیروی هوایی، مناطق نفت‌خیز جنوب خوزستان، نیروی‌زمینی ارتش و نورهمدان، ۶ تیم شرکت‌کننده در لیگ برتر وزنه‌برداری بزرگسالان باشگاه‌های کشور هستند. ‌لیگ وزنه‌برداری جوانان این فصل نیز با حضور ۷ تیم (نفت‌و گاز مسجد‌سلیمان، مناطق نفت‌خیز جنوب خوزستان، شرکت ملی حفاری اهواز، عقاب نیروی هوایی، نیروی‌زمینی ارتش، نور همدان و کوثر ساری) در 3 مرحله و به صورت متمرکز در تالار وزنه‌برداری ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

تیم ملی آب‌های آرام عازم جمهوری چک شد
مسابقات آب‌های آرام قهرمانی جهان از اول شهریور ماه در راچیچ جمهوری چک برگزار می‌شود که تیم ملی آب‌های آرام کشورمان با ترکیب‌10‌ قایقران در بخش کایاک و کانو عازم این رقابت‌ها شد.‌ ‌ایرج اقلیمی سرمربی کایاک، الیاس اقلیمی سرمربی کانو کانادایی و فاطمه مجللی مربی بانوان، کادر‌ فنی تیم ملی در این رقابت‌ها هستند. ‌آرزو حکیمی و آتنا رئوفی در بخش بانوان، عادل مجللی، کیا اسکندانی و علی اجاقی در بخش کانو کانادایی و فرزین اسدی، احمدرضا طالبیان، علی آقامیرزایی، بابک دربان و پیمان قویدل در بخش کایاک نفرات اعزامی به این رقابت‌ها هستند. ‌تیم ملی پاراکانو کشورمان نیز پیش از این عازم جمهوری چک شده بود.

تجلیل از مدال‌آوران ۸ دوره پارالمپیک
کمیته ملی پارالمپیک به منظور تجلیل و قدردانی از زحمات مدال‌آوران ۸ دوره بازی‌های پارالمپیک از سئول ۱۹۸۸‌ تا ۲۰۱۶ ریو، بنا دارد ۱۲ شهریور مراسم ویژه‌ای را با حضور ۱۴۵ ورزشکار مدال‌آور در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار کند. در این مراسم از ورزشکارانی که در 8 دوره گذشته بازی‌های پارالمپیک موفق به کسب مدال طلا، نقره یا برنز در رشته‌های مختلف شدند، تقدیر خواهد شد.‌‌ این مراسم به مناسبت هفته غدیر و با همکاری آستان قدس رضوی، تربیت‌بدنی استان خراسان، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار خواهد شد.