گفت‌وگو

انصاری‌فرد: موضوع شجاعی و حاج‌صفی حل می‌شود

کریم انصاری‌فرد شنبه شب نمایش درخشانی در ترکیب تیمش داشت و موفق شد در شبی که المپیاکوس با 4 گل لاریسا را شکست داد، زننده گل دوم و ارسال کننده پاس گل چهارم باشد.‌ او بعد از مدت‌ها به بازی گرفته شد؛ در شبی که مهاجمان اصلی تیم به دلایل مختلف حضور نداشتند. ‌‌‌او بعد از این نمایش خیره‌کننده در مصاحبه با رادیو ورزش یونان، از نبود هواداران المپیاکوس ابراز ناراحتی کرد.
 برد مقابل لاریسا را چطور ارزیابی می‌کنید؟
‌‌‌می‌خواهم به تمام اعضای باشگاه المپیاکوس این پیروزی را تبریک بگویم. ‌البته ناراحت هستم چون در این بازی هواداران‌مان را در‌کنار خود نداشتیم.‌ هواداران ما شایسته چنین بازی و بردی هستند. ‌اگر آن‌ها ‌این‌جا بودند، نتیجه‌ بهتری‌ کسب می‌کردیم. ‌خوشبختانه برد خوب و روحیه بخشی را کسب کردیم و امیدوارم که در بازی‌های بعد هم به همین شکل عمل کنیم.‌ ما کاملا حرفه‌ای و ‌دقیق رفتار می‌کنیم و مهم نیست که با چه حریفی بازی کنیم و در تمام طول مسابقه برای کسب بهترین نتیجه‌ کار خواهیم کرد.
 موفق شدید در غیاب مهاجمان مصدوم و محروم المپیاکوس عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته باشید.
همه ما تابع نظر سرمربی هستیم. ‌ما بازیکنان حرفه‌ای هستیم و باید تمام دستورات سرمربی را در زمین اجرا کنیم. ‌هر تیمی در پست‌های مختلف خود بازیکنان خوبی دارد.‌ در پست من هم مهاجمان خیلی خوبی حضور دارند و برای حضور در ترکیب می‌جنگیم. ‌هر‌ وقت مربی بخواهد با تمام توان به میدان خواهیم رفت. ‌من امیدوارم که خدا به من کمک کند تا بتوانم از فرصت‌های پیش‌روی خودم بهترین استفاده را انجام دهم.
 درباره موضوع پیش آمده در‌خصوص مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی چه نظری دارید؟
این یک موضوع ملی است که در آن بازیکنان ایرانی با حریفان رژیم اشغالگر قدس روبه‌رو نمی‌شوند.‌ ‌شجاعی و حاج‌صفی از تیم خودشان تبعیت کردند. ‌من فکر می‌کنم این موضوع حل شود، چون آن‌ها‌ بازیکنان مهمی برای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران هستند.‌ در پایان من فکر می‌کنم هر دوی این بازیکنان را با دستور کادرفنی برای جام‌جهانی خواهیم داشت.